اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سمیرم:

برنامه دهه فجر امسال باشکوه‌تر برگزار شود

خبرگزاری فارس: فرماندار سمیرم با اشاره به دو رویداد مهم و بزرگ انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر گفت: برنامه دهه فجر امسال باشکوه‌تر از سال های قبل برگزار شود.

برنامه دهه فجر امسال باشکوه‌تر برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، غلامرضا قائدی‌ها امروز در نشست ستاد هماهنگی گرامیداشت دهه فجر، این دهه را تجلی عزت، اقتدار، سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: دهه فجر یادآور روزهای حماسه و انقلاب است و باید در هر چه باشکوه برگزار کردن یوم الله دهه فجر از تمام ظرفیت‌ها و امکانات بهره ببریم.

این مسئول با اشاره به دو رویداد مهم و بزرگ انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر در سال آینده ادامه داد: برنامه‌های دهه فجر امسال به دلیل پیش رو بودن انتخابات باشکوه و بانشاط‌تر برگزار شود.

فرماندار سمیرم با اشاره به هجمه فعالیت دشمنان انقلاب علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، دهه فجر را فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌های انقلاب به نسل جوان ذکر کرد و یادآور شد: در ایام دهه فجر با دعوت از سخنرانان و کارشناسان فتنه 88، حوادث سال 78 و کوی دانشگاه برای نسل جدید تبیین شود.

وی موج بیداری اسلامی را نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: امروز به برکت قرآن، وجود رهبر عزیز انقلاب اسلامی و ایمان راسخ مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار، ایران اسلامی چشم و چراغ جهانیان است و عزت و اقتدار کشورمان ترس در دل استکبار انداخته است.

قطبی همچنین با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری در آستانه رویدادهای مهم و تأثیرگذار و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری، راه عبور از پیچ تاریخی فراروی ملت ایران است.

در ادامه مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمیرم از تشکیل 17 کمیته  تخصصی برای اجرای برنامه‌های دهه فجر امسال خبر داد و گفت: کمیته قرآن و نهج البلاغه، پشتیبانی، نظارت، کودکان و نوجوانان، زنان و جوانان، ارتباطات اطلاع رسانی، مساجد و تشکل‌های اسلامی، فرهنگی و هنری،‌ بسیج و ایثارگران، ‌اساتید و دانشجویان، فرهنگیان و دانش آموزان، اصناف و کارگری،‌ ورزش، روستائیان و عشایر‌، تشکل‌های مردمی، امنیتی، نیروهای مسلح، نظرسنجی و ارزیابی از جمله کمیته‌های گرامیداشت سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی ایران است.

محمدعلی صابری برگزاری نمایشگاه‌های مختلف از جمله نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و نمایشگاه کتاب و عکس را از برنامه‌های فرهنگی این ایام اعلام کرد و اذعان داشت: برگزاری نشست‌های سیاسی و گفتمان‌های دینی در مدارس شهرستان، جشنواره‌های محلی، همایش بانوان‌، مسابقات علمی، هنری و فرهنگی، ‌افتتاح پروژه‌های عمرانی، برگزاری مسابقات ورزشی در شهرها و روستاها از دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر شهرستان سمیرم است.

انتهای پیام/2301/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول