اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی استان زنجان:

اولویت برنامه‌های دهه فجر مردمی بودن است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به لزوم مردمی برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر گفت: مردمی کردن این جشن‌ها از اولویت‌ها است.

اولویت برنامه‌های دهه فجر مردمی بودن است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید حسینی ظهر امروز در جلسه ستاد راهبرد فرهنگی استان زنجان با اشاره به تقارن دهه فجر سال‌جاری با اعیاد ربیع‌الاول و تولد امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: رخداد عظیم ایثارگری حضرت علی(ع) هم در این ماه اتفاق افتاده است.

وی از برگزاری جلسه ستاد دهه فجر خبر داد و افزود: کمیته‌های مربوطه در این مورد فعال شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تبیین اندیشه‌های دینی بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان عامل اتحاد و پیروزی، بازشناسی نقش ولایت فقیه، تقویت نقش انقلاب اسلامی و ارتقای گفتمان دینی، ترسیم حفظ و ارزش‌های منبعث از تفکرات امام راحل و مقام معظم رهبری و تبیین دستاوردهای انقلاب را از جمله برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد.

وی بازشناسی انقلاب اسلامی از دیگر انقلاب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها را از دیگر برنامه‌ریزی‌های انجام شده عنوان و تصریح کرد: بازشناسی نقش انقلاب اسلامی در تقویت باورهای دینی خودباوری و اعتماد به توانمندی‌های اجتماعی از دیگر شاخصه‌های برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری است.

حسینی از بررسی نقش انقلاب اسلامی در تقویت ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی مردم جهان در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: نقش ایثار و شهادت‌طلبی در این نوع انقلاب‌ها هم بازشناسی می‌شود.

 

*تقویت وحدت و وفاق ملی سرلوحه برنامه‌ها است

وی تصریح کرد: تقویت وحدت و وفاق ملی سرلوحه برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری قرار گرفته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان مردمی‌تر کردن برنامه‌ها را از دیگر شاخص‌های برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری عنوان و ادامه داد: جوان‌گرایی هم در دستور کار مسئولان برنامه‌ریزی ایام دهه فجر قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: ارتقای امید و گسترش سبقه جشن و سرور با ارائه الگوی بهینه و کم‌هزینه از دیگر برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای دهه فجر سال‌جاری است.

*سخنران روز 22 بهمن زنجان وزیر دادگستری است

حسینی با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری هدفمند طراحی شده است، گفت: سخنران مراسم 22 بهمن سال‌جاری در زنجان وزیر دادگستری است.

وی از تشکیل 22 کمیته برای برنامه‌ریزی برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری در سطح استان خبر داد و افزود: برخی از این کمیته برنامه‌های خود را ارائه داده‌اند بقیه هم به زودی برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول