اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شهرستان نیر:

دهه فجر نمایش اقتدار انقلاب است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان نیر گفت: گرامیداشت دهه فجر در حقیقت نمایشی از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران است که دشمنان را ناامید و دوستان انقلاب اسلامی را امیدوار می‌کند.

دهه فجر نمایش اقتدار انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میر فخرالدین زاهد عصر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان نیر اظهار داشت: دشمنان با چشم طمع خود منتظر کوچک‌ترین حرکت نامعقول از مردم و مسئولان هستند در حالی که با پشتیبانی این ملت مسئولان شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا خلأها برطرف شده و به عزت و بالندگی انقلاب اسلامی افزوده شود.

وی با بیان اینکه این قطار سریع و رو به جلو هیچ وقت و با هیچ شیطنت دشمن متوقف نشده است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به اهدافی که برای آن خون‌ها داده و ایثارگری‌ها از این سرزمین مشاهده شده است، هیچ وقت در برابر طمع دشمنان دست تسلیم بلند نمی‌کند بلکه هر روز با صلابت‌تر از روز گذشته تلاش می‌کند تا به اهدافش برسد.

زاهد تصریح کرد: ما وظیفه داریم در پاسداشت دهه فجر بیش از هر زمان دیگر چهره درخشان انقلاب اسلامی را به معرض دید بگذاریم و اجازه ندهیم جمهوری اسلامی ایران در مسیر پرصلابت خود دچار اختلال شود.

این مسئول با اعلام اینکه در این ایام پروژه‌های قابل افتتاح به عنوان شیرینی باید به مردم پشتیبان نظام و ولایت تقدیم شود، اضافه کرد: به میمنت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب با سرمایه‌گذاری 45 میلیارد ریال، 16 پروژه شاخص عمرانی و اقتصادی در شهرستان نیر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: این پروژه‌ها در مناطق شهری و روستایی می‌باشد که شامل افتتاح مدرسه پنج کلاسه در نیر و کورائیم، مرکز بهداشت کورائیم و اردوگاه کشوری جمعیت هلال‌احمر این شهرستان است.

سرپرست فرمانداری شهرستان نیر از افتتاح واحد تولیدی مرغداری 15 هزار قطعه‌ای به همت بخش خصوصی و استخر سنتی برجلو در این ایام خبر داد و یادآور شد:‌ ما در تلاش هستیم تا نیمه اول سال آینده تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرستان نیر تکمیل شده و آماده بهره‌برداری شود.

افتتاح طرح توسعه پایانه بیله‌سوار در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل نیز از افتتاح فاز اول طرح توسعه محوطه پایانه مرزی بیله‌سوار در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

عبدالحسین علی‌اکبری گفت: طرح بهسازی محوطه پایانه در مساحت چهار هکتار و با سرمایه‌گذاری 2 میلیارد و 300 میلیون تومان در حال اجرا است که تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی عملیات اجرایی ساختمان سالن مسافربری را به همراه سر درب‌های ورودی و خروجی آن یادآور شد و افزود: این پروژه‌ها با پیشرفت 70 درصد و سرمایه‌گذاری 3 میلیارد تومان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

علی‌اکبری با یادآوری اینکه تکمیل این پروژه‌ها به گسترش تجارت خارجی و تسهیل امور حمل و نقل مرزی کمک می‌کند، تصریح کرد: این پروژه‌ها هم در محرومیت‌زدایی و اشتغال مؤثر است و هم زمینه ساماندهی تردد مسافران و گردشگران خارجی را بهتر فراهم می‌آورد.

انتهای پیام/62006/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول