اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

12 برنامه ورزشی در دهه فجر اجرا می‌شود / افتتاح دو سالن ورزشی در خلخال

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری 121 برنامه متنوع ورزشی و متناسب با حال و هوای جوانان در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

12 برنامه ورزشی در دهه فجر اجرا می‌شود / افتتاح دو سالن ورزشی در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج صبح امروز در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر در اردبیل اظهار داشت: ما با همکاری دستگاه‌های مختلف استان و در قالب کمیته ورزش و جوانان سعی داریم برنامه‌های مختلفی را به میمنت ایام پیروزی انقلاب برگزار کنیم که 56 برنامه ورزشی روستایی و 54 برنامه ورزشی شهری به همین مناسبت برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش جوانان نیز 11 برنامه برای ایام دهه فجر در نظر گرفته شده و دو برنامه افتتاحی را نیز شامل سالن ورزشی لرد و شال در خلخال شاهد خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه‌سواری در اردبیل،‌ غبار‌روبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات شمشیر‌بازی، مسابقات ورزشی بین آموزشگاه‌ها و کلاس‌های درس مدارس، مسابقات شطرنج، ووشو و آغاز مسابقات فوتسال لیگ استان همزمان با ایام دهه فجر خبر داد.

پازاج یادآور شد: در بخش روستایی نیز مسابقات مختلفی برای بانوان برگزار می‌شود که در 15 روستای این استان مسابقات طناب‌زنی برای بانوان و همچنین هفت‌سنگ برای این قشر برگزار خواهد شد.

این مسئول ابراز داشت: در کنار برنامه‌های متنوع ورزشی به میمنت دهه فجر کارگاه نجوم و همچنین نمایشگاه دستاوردهای علمی انقلاب ویژه جوانان برگزار خواهد شد و گفتمان‌های سیاسی، حلقه‌های جوانان، جلسات بصیرت‌افزایی با موضوعات مختلف نیز به همین مناسبت برگزار خواهد شد.

رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان در ادامه از برگزاری دهمین جشنواره شعر و داستان جوان و نوجوان در اردبیل به میمنت این ایام خبر داد.

10 هزار برنامه توسط بسیجیان در دهه فجر اجرا می‌شود

معاون فرهنگی سپاه و بسیج استان اردبیل نیز در این جلسه از برگزاری بیش از 10 هزار برنامه به همت بسیجیان رده‌های مقاومت در گرامیداشت دهه فجر خبر داد و گفت:‌ در این ایام بیش از یک هزار رده مقاومت بسیج برنامه‌های متنوعی را اجرا می‌کنند که عمده‌ترین آن مربوط به نشست‌های روشنگری و معرفت‌افزایی و همچنین بصیرتی جوانان و نوجوانان است.

غلامعلی دهقان اظهار داشت: بیشترین تاکید ما در ایام دهه فجر ارتقای آگاهی و هوشیاری نسل سوم و چهارم انقلاب است چرا که امروز دشمن بیشترین تمرکز خود را بر روی برنامه‌های ضد فرهنگی علیه جوانان گذاشته است.

انتهای پیام/62002/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول