اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 6

منصوری: کلنگ ورزشگاه 5 هزار نفری ورامین در دهه‌فجر به زمین می‌خورد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین از کلنگ‌زنی ورزشگاه 5 هزار نفری ورامین در دهه فجر خبر داد.

منصوری: کلنگ ورزشگاه 5 هزار نفری ورامین در دهه‌فجر به زمین می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش نشست ستاد دهه‌فجر شهرستان ورامین با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محسن محمودی رئیس ستاد دهه‌ فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران، محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین و رؤسای اداره‌ها و نهادهای این شهرستان و مسئولان کمیته‌های 18 گانه ستاد دهه فجر در فرمانداری ورامین برگزار شد.

فرماندار شهرستان ورامین در این جلسه با کم نظیر خواندن برنامه‌های تبلیغی شهرستان ورامین در سطح کشور گفت: باید این مسیر را حفظ و تقویت کنیم همچمنین برنامه‌های خوبی ارائه شده است و ما نیز باید تلاش کنیم تا همه این برنامه‌ها اجرایی شوند.

محسن منصوری دهه‌ فجر را فرصتی برای بازخوانی و بازبینی راه مبارزات انقلابی پیش از انقلاب و در 34 سال پس از آن خواند و تصریح کرد: در دهه‌فجر در مورد همه داشته‌های خود صحبت می‌کنیم و به تبیین کارآمدی نظام در 34 سال پیروزی می‌پردازیم، اگر مسیر انقلابمان ناکارآمد بود نمی‌توانستیم مراسم بگیریم اما بحمدالله امروز با سربلندی از دلایل کارآمدی نظام صحبت می‌کنیم.

این مسئول با بیان این‌که دهه‌ فجر یک جشن بزرگ ملی و انقلابی و متعلق به مردم است، افزود: هرجا مردم پای کار باشند خروجی خوب خواهد بود.

منصوری خاطرنشان کرد: در دهه‌ فجر هم باید لایه‌های مختلف مردم را مجری برنامه‌ها کنیم تا خروجی کار مطلوب باشد.

فرماندار شهرستان ورامین به افتتاح چندین پروژه عمرانی در دهه‌فجر اشاره کرد و گفت: به برکت این ایام برخی از پروژه‌های دستگاه‌های اجرایی افتتاح می‌شود و کلنگ برخی پروژه‌های تکمیل شده به زمین می‌خورد، یکی از بزرگ‌ترین این پروژه‌ها کلنگ‌زنی ورزشگاه 5 هزار نفری است که پیمانکار آن نیز انتخاب شده و 820 میلیون تومان اعتبار هم در حال حاضر موجود است.

منصوری نهادینه شدن یادواره کل شهدای منطقه را خواستار شد و از کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر خواست در جهت برگزاری این یادواره در سال‌های گوناگون از تمام ظرفیت خود بهره ببرند.

فرماندار شهرستان ورامین در پایان با اشاره به این‌که چند سالی است فعالیت‌های فرهنگی روستاها رونق خاصی گرفته است، عنوان کرد: در هفته دولت، دفاع مقدس، دهه‌فجر و دیگر مناسبت‌ها برنامه‌های باشکوهی توسط شوراهای روستا، دهیاری‌ها و پایگاه‌های بسیج به اجرا در آمده است.

انتهای‌پیام/2462/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول