اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه:

دهه فجر یادآور آزادی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: دهه فجر انقلاب، تداعی و یادآور استقلال و آزادی ملت ایران اسلامی از زیر یوغ مستکبران و دشمنان قسم خورده نظام است.

دهه فجر یادآور آزادی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال منکرسی صبح امروز در جلسه کمیته مراسم ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول، اظهار داشت: شک و تردیدی نیست که بستر شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران از اراده و حمیت ملت برخاسته است.

منکرسی آگاهی دادن به نسل جوان از سوی دلسوزان نظام را گام ارزنده‌ای در راستای تثبیت ارزش‌های انقلاب دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی حاصل خون پاک شهیدانی است که در دفاع از انقلاب اسلامی در قبل از انقلاب و در دوران هشت سال دفاع مقدس، شهادت را برای بیمه کردن نسل جدید انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: مردم با عزم و اراده‌ای که همیشه در ایام دهه فجر به پا می‌دارند، حتما بار دیگر توطئه‌های دشمنان این انقلاب را نقش بر آب خواهند کرد.

منکرسی تاکید کرد: ایام دهه فجر انقلاب، تداعی و یادآور استقلال و آزادی ملت ایران اسلامی از زیر یوغ مستکبران و دشمنان قسم‌خورده نظام است.

وی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری و مقتدرانه مردم ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف باعث شده که هراس دشمنان انقلاب روز به‌ روز بیشتر از گذشته شود.

منکرسی از مسؤلان دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه خواست که در برگزاری هر چه باشکوه‌تر ایام دهه فجر، تلاش و همت خود را به‌کار گیرند.

مراسم یوم‌الله 22 بهمن ماه سال‌جاری از میدان آزادی به طرف چهارراه بسیج و از سه‌راه 22 بهمن به طرف چهارراه بسیج شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول