اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت طبس بیان کرد

تغییرات دولت اوباما پوششی برای اجرای نقشه‌ها

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت طبس گفت: افرادی وارد کابینه اوباما شده‌اند که به عنوان طرفدار مذاکره با ایران شناخته می‌شوند، اما نباید فریب بخوریم چراکه این‌ها به دنبال آرام کردن اوضاع در راستای اجرای نقشه‌های خود هستند.

تغییرات دولت اوباما پوششی برای اجرای نقشه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، حجت‌الاسلام محمدجواد زنجانی طبسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس با اشاره به تغییرات دولت آمریکا اظهار داشت: اوباما در دومین دوره ریاست جمهوری خود تغییراتی را در کابینه‌اش ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: افرادی مانند وزیر جدید دفاع آمریکا یا رئیس جدید سازمان سی.آی.ای که وارد کابینه دولت اوباما شده‌اند، کسانی هستند که به عنوان مخالف دولت بوش و طرفدار جدی مذاکره با ایران شناخته می‌شوند، اما نباید فریب این موضوع را بخوریم چراکه این‌ها به دنبال یافتن طرف‌دار و آرام کردن جو و در نهایت اجرای نقشه‌های خود هستند.

خطیب جمعه موقت طبس با اشاره به اینکه اوباما خود نیز با شعار تغییر آمد، اما هیچ تغییری مشاهده نشد، تصریح کرد: باید اوباما و تیمش عملاً نشان دهند که تغییر کرده‌اند و اگر واقعاً به دنبال بهبود روابط با جمهوری اسلامی ایران هستند باید در نخستین گام برای اثبات حُسن نیت خود به تحریم‌های ظالمانه‌شان علیه ملت ایران پایان دهند.

امام جمعه موقت طبس در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به سخنان مهم اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم قم درباره انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز بیان فرمودند، مطرح کردن این مطلب که «باید انتخابات آزاد برگزار شود» بحثی انحرافی و القاکننده آزاد نبودن انتخابات است.

وی افزود: این مطلب که باید انتخابات آزاد باشد ابتدا از سوی افرادی مطرح شد که خود به‌وجودآورنده قائله فتنه سال 88 بودند که این صحبت در مرحله اول از سوی «مرد خاکستری»، و در ادامه توسط فردی که خود دو مرتبه با انتخاب همین مردم به ریاست رسیده بود و نیز از دهان برادرش به عنوان دبیرکل یک حزب منحله مطرح شد.

زنجانی طبسی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با ورود به‌جا و به‌موقع به این عرصه و بیان این مطلب که «کاری نکنید که موجب تکمیل جدول دشمن شوید»، برنامه دشمنان در این زمینه را در نطفه خفه کردند.

تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، یادآوری سالروز هجرت پیامبر اکرم(ص) از مکه به مدینه و لیلةالمبیت، گرامیداشت سالروز تشکیل شوراهای آموزش و پرورش و تأکید بر مشارکت، همکاری و همیاری مردم در تمامی ابعاد آموزش و پرورش، اشاره به سالروز شهادت جمعی از فدائیان اسلام در سال 1334 به دست رژیم پهلوی، یادآوری سالروز فرار محمدرضا پهلوی، گرامیداشت سالروز انتصاب حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای به عنوان امام جمعه تهران توسط حضرت امام خمینی(ره) در سال 1358، یادآوری سالروز امضای قرارداد ننگین صلح با اسرائیل موسوم به کمپ دیوید، گرامیداشت روز همبستگی با مردم بحرین، اشاره به مسائل کشور سوریه و دامن زدن قطر، عربستان و ترکیه به این مسائل، و اشاره به گسترش اعتراضات مردم عربستان، از دیگر سخنان حجت‌الاسلام محمدجواد زنجانی طبسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس بود.

انتهای پیام/90001/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول