اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

مدیران دولتی موضع‌گیری انتخاباتی نکنند

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی مراقبت کنند تا همکاران اداره در محیط کار در جریان انتخابات آینده موضع‌گیری و جانبداری نکنند.

مدیران دولتی موضع‌گیری انتخاباتی نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید علی‌اکبر طاهایی ظهر امروز در دوازدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با تاکید بر اینکه باید تمام توان خود را برای به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه تمام صرف کنیم، اظهار داشت: 390 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های مهر ماندگار استان اختصاص یافته است.

وی بیان داشت: پروژه‌های نیمه کاره ورزشی استان، بهسازی راه هراز، انتقال آب چالوس به آمل و سد گلورد از مهم‌ترین پروژه‌های مهر ماندگار در استان است.

طاهایی به توطئه‌های استکبار و اجرای فعالیت تحریمی به کشور اشاره کرد و گفت:  تحریم‌ها به طور یقین با پایداری مردم و بصیرت آحاد جامعه با شکست مواجه می‌شود.

نماینده عالی دولت در مازندران با تاکید بر اینکه مدیران در عمل باید به ولی فقیه التزام عملی داشته باشند ، خاطر نشان کرد: دغدغه ما تنها حضور مردم و برگزاری انتخابات با شکوه در کشور است.

وی اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مراقبت کنند تا همکاران اداره در محیط کار در جریان انتخابات آینده موضع‌گیری و جانبداری نکنند.

استاندار مازندران پارک موزه دفاع مقدس در استان را پروژه‌ای محوری و فرهنگی دانست و تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی که در دوران دفاع مقدس نقش مؤثری داشتند در احداث پارک موزه فعالیت کنند.

وی در بخشی از سخنانش به توسعه فضای دانشگاهی دانشگاه علم و صنعت نور اشاره کرد و افزود: مصوبه سفر رئیس جمهور و تخصیص اعتبار یک میلیارد تومانی برای توسعه دانشگاه علم و صنعت نور به وزیر علوم از جمله پیگیری‌های این بخش است.

طاهایی با اشاره به اینکه دانشگاه علم و صنعت نور در کنار 5 دانشگاه علم و صنعت کشور قرار دارد، بیان داشت: هدف ما این است تا دانشگاه علم و صنعت نور به دلیل نداشتن فضای مناسب از دفترچه آزمون دانشجویان حذف نشود.

وی خاطر نشان کرد: مقرر شد به مدت چهار سال ساختمان فرمانداری نور در اختیار دانشگاه علم و صنعت قرار گیرد تا دانشجویان این دانشگاه در شهری دیگر تحصیل نکنند.

استاندار مازندران به انتخاب مشاور برای تدوین طرح آمایش سرزمین اشاره کرد و گفت: ضروری است تا دستگا‌ه‌های اجرایی در بخش طرح آمایش جدی‌تر وارد شوند.

وی با تاکید بر اینکه شورای برنامه‌ریزی استانداری مازندران بر صادرات مرکبات استان تاکید دارد، اظهار داشت: از ظرفیت تعاونی مرزنشینان برای صادرات محصولات کشاورزی و باغی مازندران استفاده شود.

طاهایی با اشاره به اینکه به دنبال فراهم کردن بازار برای تولیدات کشاورزی مازندران هستیم، اضافه کرد: تعاونی مرزنشینان به عنوان فرصتی است که این ظرفیت در استان باید تقویت شود.

نماینده عالی دولت در مازندران خاطر نشان کرد: تعاونی مرزنشینان ابتدا صادرات محصولات کشاورزی مازندران را مبذول نظر قرار دهند و بعد بر اساس نیاز به واردات روی آورند.

انتهای پیام/86006/ج30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول