اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره پست دزفول:

اداره پست دزفول پنج‌شنبه‌ها تعطیل نیست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره پست دزفول گفت: این اداره و همه واحدهای تابعه روستایی در روزهای پنجشنبه هر هفته تعطیل نیست و فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

اداره پست دزفول پنج‌شنبه‌ها تعطیل نیست

غلامرضا ستایش‌مهر در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در دزفول در خصوص تعطیلی پنجشنبه‌های این اداره گفت: از آنجایی که شرکت پست یک شرکت اجرایی و خدمات‌رسان است و برای خدمت هرچه بهتر و بیشتر به همشهریان و ارائه خدمات و توزیع و دریافت مرسولات مردم باید همیشه در حال سرویس‌دهی باشیم،  بنا به حساسیت امر توزیع و قبول مرسولات، در روز پنجشنبه این اداره تعطیل نیست و کما فی‌السابق فعال خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان دزفول با جمعیت بیش از 345 هزار نفر نیازمند خدمات‌رسانی زیادی در بخش پست و خدمات پستی است و به این دلیل تعطیلی یک روز کاری در هفته ایجاد ترافیک زیادی از مرسولات و بسته‌ها در مراکز پستی می‌کند و به این دلیل پنج‌شنبه‌ها در اداره پست دزفول تعطیل نیست.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی اداره پست شهرستان دزفول در خدمات‌دهی روزمره خود با کمبود زمان مواجه می‌شود و تعطیلی یک روز در هفته برای اداره پست دزفول بسیار مشکل آفرین می‌شود.

رئیس اداره پست دزفول در ادامه از آن دسته از همشهریانی که مدارک و اسناد خودرویی و مرسولات دیگری اعم از کارت سوخت و گواهینامه و کارت ماشین و مرسولات دیگر در باجه معطل این اداره دارند خواست برای دریافت بدون هزینه و رایگان این بسته‌ها به مناسبت شروع ماه جشن و شادی ربیع‌الاول، به این اداره مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تا کنون شهرداری‌های شوشتر، دزفول و اهواز از تعطیل نبودن سایت‌های اداری و پروژه‌های عمرانی شهرداری‌ها در روز پنج‌شنبه‌ها به دلیل غیردولتی بودن این نهاد خدمات‌رسان خبر داده بودند.

انتهای پیام/72006/و20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول