اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان برنامه پنجم

سرانه مرسولات پستی اصفهان به 22 مرسوله افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست اصفهان از پیش‌بینی رشد سرانه مرسولات پستی این استان تا 22 مرسوله در برنامه پنجم خبر داد.

سرانه مرسولات پستی اصفهان به 22 مرسوله افزایش می‌یابد

سید سعید رجالی امروز در حاشیه بازدید از اداره پست کاشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر سرانه مرسولات پستی 10 مرسوله است که باید این عدد تا پایان برنامه پنجم به 22 مرسوله برسد و قیمت خدمات پستی نیز در این مدت به قیمت واقعی خود برسد.

وی با اشاره به انجام فعالیت‌های گسترده برای تحقق برنامه‌های چشم‌انداز خاطرنشان کرد: با توجه به اصل 44 تا سال 93 باید بحث خصوصی‌سازی پست و تفکیک تصدی‌گری و حاکمیت آن مشخص گردد.

مدیرکل پست استان اصفهان با تأکید بر لزوم اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده برای بهبود کیفیت خدمات پستی تصریح کرد: با توجه به اقدامات گسترده انجام شده در این زمینه در سطح استان اصفهان و شهرستان کاشان، از نظر زمانبندی‌های صورت گرفته مدت سیر مرسولات سرویس‌های مختلف از جمله سرویس‌های اولویت‌دار چون ویژه، پیشتاز، سفارشی و عادی به استاندارد رسیده است.

این مسئول از بهنگام‌سازی اطلاعات پستی، پلاک‌کوبی اماکن مسکونی و دولتی، کدگذاری و انجام خدمات نیابتی برای ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف به عنوان برنامه‌های پیش‌بینی شده برای شهرستان کاشان نام برد.

به گفته وی پلاک‌کوبی اماکن در سطح کاشان موجب تسریع در توزیع مرسولات پستی شهروندان این شهرستان می‌شود.

رجالی سرعت توزیع مرسولات پستی را از نظر فاصله مبدأ تا مقصد و نوع سرویس پستی متفاوت خواند و تصریح کرد: در این زمینه با توجه به شاخص‌های بین‌المللی و اتحادیه جهانی پست نسبت به 192 کشور این اتحادیه در رتبه‌های برتر قرار داریم و در زمینه شاخص‌های داخلی گرچه دستاوردهایی به دست آمده اما باید با پیش‌بینی برنامه و کنترل‌های دائمی، کیفیت پایدار را در این زمینه ایجاد کنیم.

وی هوشمندسازی فرایندها و خدمات پستی، بهبود کیفیت خدمات پستی و انجام خدمات نیابتی برای سازمان‌ها و ارگان‌ها و توسعه خدمات پستی در دفاتر دولتی و خصوصی را به عنوان اولویت‌های برنامه‌های اداره کل پست استان اصفهان برشمرد.

مدیرکل پست استان اصفهان یادآور شد: بحث هوشمندسازی فرایند و خدمات پستی در راستای کاهش مسافرت‌های شهری و آلودگی ریست محیطی و انجام خدمات با سرعت بیشتر و هزینه کمتر در سطح استان اصفهان دنبال می‌شود.

رجالی، آمادگی اداره پست کاشان را برای انعقاد قرارداد با سازمان‌های مختلف از جمله سازمان‌های الکترونیکی برای انجام خدمات نیابتی اعلام کرد.

وی با تقدیر از خدمات و فعالیت‌های گسترده اداره پست کاشان جایگاه این شهرستان را از نظر شاخص‌های ترافیکی، درآمدی و کیفی در سطح استان اصفهان پس از مرکز این استان دارای رتبه برتر دانست.

انتهای پیام/2406/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول