اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر نیرو

خط پست سیار 63 کیلوولت گرمی به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: هفته آینده با حضور وزیر نیرو اولین خط پست سیار 63 کیلوولت شهرستان مرزی گرمی به بهره‌برداری می‌رسد.

خط پست سیار 63 کیلوولت گرمی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا علیزاده عصر امروز در نشست با فرماندار شهرستان گرمی اظهار داشت: این خط پست هفته آینده با حضور وزیر نیرو افتتاح شده تا اهالی بتوانند از مزایای آن استفاده کرده و صنعتگران نیز بتوانند برق مورد نیاز خود را از این طریق تأمین کنند.

وی با اعلام اینکه برای اجرای این پروژه 10 میلیارد تومان هزینه شده است، تصریح کرد: این پست انتقال برق هم اکنون با 99 درصد پیشرفت در روستای ساری‌ نصیرلوی گرمی که در 10 کیلومتری این شهرستان واقع شده در حال احداث است.

علیزاده خاطر نشان کرد:‌ این اولین خط پست 63 کیلوولت سیار این شهرستان است که با تکمیل و بهره‌برداری از آن علاوه بر ایجاد ظرفیت‌های جدید برق‌رسانی به متقاضیان صنعتی و کشاورزی با راحتی و سهولت خاص انجام شده و یک اطمینان‌بخشی و پایداری را در شبکه اجرا و انتقال شاهد هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل به کاهش مصرف اصلاح الگو در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: بعد از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها شهرستان گرمی در صرفه‌جویی نیرو توانست رتبه اول را به دست آورد.

وی با اعلام اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام این شرکت در قالب مهر ماندگار تا پایان دولت دهم تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌شود، بیان کرد: برخی طرح‌ها و پروژه‌های ما به میمنت دهه فجر و همچنین در سفر قریب‌الوقوع وزیر نیرو به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان گرمی نیز در این جلسه با بیان اینکه بیش از 97 درصد روستاهای گرمی از نعمت برق بهره‌مند هستند، یادآور شد: با یک همت دسته جمعی سال آینده می‌توانیم جشن برق‌دار شدن تمام ساکنان روستاهای گرمی را برگزار کنیم.

محمود علایی ضرورت برق‌رسانی و تأمین برخی زیرساخت‌ها در شهرک مسکونی مهر این شهرستان را ضروری اعلام کرد و گفت: امیدواریم هر چه سریع‌تر در این زمینه یک حرکت مناسب و مطلوب را شاهد و ناظر شویم.

انتهای پیام/62001/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول