اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت خبر داد

پیشرفت فیزیکی 98 درصدی اداره پست باشت

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت گفت: ساختمان اداره پست باشت با 98 درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه افتتاح قرار گرفته و همزمان این اداره مستقل و استقرار می‌یابد.

پیشرفت فیزیکی 98 درصدی اداره پست باشت

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت سید ناصر رضایی صبح امروز در بازدید از ساختمان جدید پست باشت با حضور مدیر‌کل پست کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ساختمان اداره پست این شهرستان با 98 درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه افتتاح قرار گرفته است و همزمان این اداره مستقل می‌شود و استقرار می‌یابد.

فرماندار باشت به جایگاه و نقش پست در ارائه خدمات اینترنتی و جابه‌جایی اشیا و حتی انتقال افکار و اطلاعات و اندیشه‌ها اشاره کرد و گفت: امروز یکی از شاخص‌های توسعه ‌یافتگی در دنیا میزان فعالیت و خدمات‌دهی پست به عموم مردم در جنبه‌های مختلف است.

وی تصریح کرد: با توجه به شهرستان شدن باشت و استقرار ادارات و همچنین الکترونیکی و سیستمی شدن بسیاری از خدمات، کاهش هزینه‌ها، سرعت در انجام امور، بسیاری از خدمات و کار‌ها و وجود پست و استقرار در این شهرستان بسیار ضروری است.

فرماندار باشت از مدیر‌کل پست استان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا پست این شهرستان به ابزار و امکانات پیشرفته مجهز شود و در آن مدیران و کارکنان توانمند و کارآمد و خوش ذوق و فکر به کار برده شود.

رضایی آمادگی فرمانداری و دیگر ادارات برای هر‌گونه همکاری لازم با اداره پست را اعلام کرد.

شهرام دهقانی مدیر‌کل پست کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید گفت: ساختمان پست در زمینی به مساحت 340 مترمربع  و زیر بنای 251 متر و 160 میلیون تومان هزینه شده که در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

انتهای ‌پیام/82007/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول