اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پست ایران:

افزایش نرخ خدمات تاثیری در کاهش عملکرد پست ندارد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران معتقد است که افزایش نرخ خدمات تاثیری در کاهش عملکرد این شرکت نداشته است.

افزایش نرخ خدمات تاثیری در کاهش عملکرد پست ندارد

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدحسن کرباسیان شامگاه شنبه در مراسم معارفه مدیر کل جدید پست استان اردبیل اظهار داشت: در حالی که سالانه میلیون‌ها مرسوله پستی در نقاط مختلف کشور جابه‌جا شده و ورود و خروج پیدا می‌کند اما پیشرفت‌های الکترونیکی هنوز نتوانسته است برخی از برجستگی‌های پست را زیرسوال برده و یا در آن خدشه‌ای وارد کند.

وی گفت: خدماتی که پست در زمینه ثبت احوال و اسناد و خریدهای اینترنتی انجام می‌دهد بر این مسئله تاکید دارد و مجموعه پست در زمینه فناوری اطلاعات از رتبه بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.

وی با اشاره به این که پست به‌رغم افزایش نرخ خدمات با کاهش ترافیک مواجه نشده است، بیان داشت: معتقدم این کافی نیست و باید تلاش کنیم ترافیک و درآمد مجموعه بیشتر شده و کیفیت ارائه خدمات را به نحوی بالا ببریم که مردم ما را به سایر رقبا ترجیح دهند.

مدیرعامل پست جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: پست مجموعه‌ای است با ویژگی‌های خاص و مدیریت آن بسیار دشوار است و از این لحاظ که از نظر مالی به دولت وابسته نیست مشکلات خاص خود را نیز دارد.

کرباسیان افزود: در مجموعه پست و به ویژه در استان اردبیل نیروهای لایق، تحصیلکرده و با تجربه فراوانی وجود دارد و این یک فرصت خوبی است که اگر به آن توجه نشده و به خوبی مورد استفاده قرار نگیرد می‌تواند سبب بروز برخی مسائل شود.

وی گفت: استان اردبیل از عملکرد بسیار خوبی برخوردار بوده و گزارش‌هایی که از سوی مدیرکل ارائه می‌شود و همچنین ارزیابی‌های ماهانه بیانگر این مسئله است.

مدیرعامل پست کشور در پایان سخنان خود اضافه کرد: نقدهایی که توسط مدیران و مجموعه پست از برنامه‌ها می‌شود؛ نشان می‌دهد که افراد بخوبی مسائل را درک کرده و نسبت به وقایع حساس هستند که این امر باعث افتخار است.

انتهای پیام/62003/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول