اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای اصفهان:

هرگز به پست الکترونیکی ناخواسته (اسپم) پاسخ ندهید

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: هرگز به پست الکترونیکی‌های ناخواسته (اسپم) پاسخ ندهید و پست الکترونیکی‌هایی ویروس‌زا را باز فرست (فوروارد) نکنید.

هرگز به پست الکترونیکی ناخواسته (اسپم) پاسخ ندهید

ستار خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در مورد پست الکترونیکی و حفاظت از آنها اظهار کرد: پست الکترونیکی یک ابزار قوی و راحت برای تبادل اطلاعات است که همین اطلاعاتی که در یک پست الکترونیکی تبادل می‌شود، ممکن است دارای ارزش زیادی و آن را به یک هدف برای هکرها تبدیل کند.

وی با بیان اینکه کاربران باید از ارسال پست الکترونیکی به افراد واقعی اطمینان حاصل کنند، افزود: قبل از آن که بر روی «ارسال» کلیک کنید دوباره آدرس گیرنده را بازبینی کنید.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان تصریح کرد: برخی از کلاه‌برداری‌های اینترنتی از طریق ارسال ایمیل رخ می‌دهد و کاربران باید مراقب کلاه‌برداری از طریق فیشینگ باشند.

وی تأکید کرد: اگر پست الکترونیکی دریافت کردید که از شما، شماره‌ حساب، رمز عبور، پین یا رمز دوم خواست، از طریق سازمانی که به ظاهر فرستنده آن ایمیل است، فرستنده را احراز هویت کنید.

خسروی گفت: موقع انتخاب سرویس دهنده‌ پست الکترونیکی سرویس دهنده‌ای را انتخاب کنید که به شما کمک می‌کند از دریافت پست الکترونیکی ناخواسته (اسپم) جلوگیری کند.

وی اضافه کرد: هرگز به پست الکترونیکی‌های ناخواسته (اسپم) پاسخ ندهید و پست الکترونیکی‌هایی که حاوی ویروس هستند را باز فرست (فوروارد) نکنید.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان افزود: اطلاعات محرمانه را در زمانی که از سرویس‌های رایگان پست الکترونیکی مبتنی بر وب استفاده می‌کنید، ارسال یا ذخیره نکنید.

انتهای پیام/63012/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول