اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

خدمات الکترونیکی پست زمینه رضایت مردم را فراهم آورده است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: خدمات الکترونیکی پست به رضایت‌مندی مردم در سایه کاهش هزینه‌های ترافیکی و ترددی منجر شده است.

خدمات الکترونیکی پست زمینه رضایت مردم را فراهم آورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در دیدار با محمدحسین کرباسیان، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با اشاره به گسترش خدمات الکترونیکی پستی اظهار داشت: نیل به افق چشم‌انداز توسعه 1404 کشور جز با الکترونیکی شدن خدمات و فعالیت‌ها امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اهمیت و ضرورت افزایش خدمات پستی در جامعه خاطرنشان کرد: روز به روز جایگاه پست در جامعه مشخص شده و بر اهمیت و تاثیر آن در خدمات مختلف ارائه شده در جامعه افزوده می‌شود.

استاندار اردبیل با اشاره به اقدامات پست در استان اردبیل از رونمایی از تمبر شهدای سرباز استان اردبیل خبر داد و گفت: این تمبر همزمان با برگزاری یادواره شهدای سرباز استان اردبیل در بین خانواده‌ها توزیع می‌شود.

نیکزاد یادآور شد: اداره کل پست استان با ارسال میلیون‌ها مرسوله پستی در طول سال سعی می‌کند بهترین سرویس‌دهی را انجام دهد که در این زمینه شاهد استقبال مردم در استفاده از خدمات پستی و افزایش ظرفیت و توانمندی در این حوزه هستیم.

وی ادامه داد: صرفه‌جویی که امروز در سایه خدمات پستی در هزینه‌ها و کاهش ترددها و حمل و نقل‌ها به وجود آمده است بستری را فراهم کرده تا مردم با اقبال و علاقه‌مندی بیشتر بتوانند از خدمات متنوع و سهل‌الوصول پست استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار گفت: استقبال مردم از خدمات پستی مطلوب بوده و ما هیچ وقت سود و منفعت اقتصادی‌مان را بر خواسته و مطالبه مردم ارجح نمی‌دانیم.

محمدحسین کرباسیان پست را یک مجموعه خدماتی، فرهنگی و اجتماعی توصیف کرد و افزود: برخی از سرویس‌های پستی با زیان‌دهی به مردم ارائه می‌شود و ما سعی داریم این سرویس‌های جدید را با ارزش افزوده مناسب ارائه کنیم تا ضررها جبران شود.

وی قیمت تمام شده سال 89 را با 91 متفاوت اعلام کرد و گفت: ما سعی داریم از نظر اقتصادی به مردم فشار نیاید و از طرفی بتوانیم با افزایش بهره‌وری به ویژه افزایش ترافیک پستی ضرر‌ها را جبران کنیم.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در پایان از تلاش‌های مسئولان استان اردبیل در خصوص حمایت همه جانبه از اقدامات پست در استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/62005/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول