اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر یادواره کودک و محرم:

هدف از برگزاری یادواره کودک و محرم رشد باورهای دینی است

خبرگزاری فارس: دبیر یادواره کودک و محرم در مراسم اختتامیه هفتمین دوره این یادواره گفت: هدف از برگزاری یادواره کودک و محرم رشد باورهای دینی جامعه است.

هدف از برگزاری یادواره کودک و محرم رشد باورهای دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی سنایی ظهر امروز در مراسم اختتامیه هفتمین یادواره کودک و محرم در حسینیه امام خمینی(ره) اظهار کرد: برگزاری یادواره کودک و محرم از سال 84 با هدف ترویج ایثار و شهادت و رشد باورهای دینی در مدارس امام حسین (ع) آغاز شد.

وی خاطر نشان کرد: هفتمین دوره یادواره کودک و محرم در بین دانش‌آموزان دبستان و پیش دبستانی با موضوعات نقاشی،شعر و دل‌نوشته در مدارس استان خراسان‌رضوی برگزار شد و نتایج نهایی پس از دو دوره بررسی توسط هیئت داوران اعلام شد.

سنایی بیان کرد: امسال بیش از 5300 شرکت‌کننده از 41 شهرستان و 245 مدرسه حضور داشتند که این خود نشان‌دهنده بصیرت و رشد باورهای دینی و لبیک گفتن به فرمایشات مقام معظم رهبری است که می‌فرمایند: "امروز فضیلت نگه داشتن یاد سیدالشهدا کمتر از شهید شدن نیست".

وی تصریح کرد: از مجموع 5 هزار و 300 اثر، 4 هزار و 300 اثر آن در رشته نقاشی،437 اثر دل‌نوشته و 127 اثر شعر است که در این بین به 305 اثر برگزیده جوایزی اهدا شد.

سنایی بیان کرد: یکی از افتخارات یادواره حضور تمام شهرستان‌های استان است که امیدواریم بتوانیم این یادواره را در سطحی بزرگتر برگزار کنیم.

انتهای پیام/70002/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول