اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد تأکید کرد

برخورد با افزایش خودسرانه کرایه آژانس‌ها

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد با انتقاد از افزایش خودسرانه کرایه آژانس‌های درون‌شهری گفت: باید هرگونه افزایش مطابق با کار کارشناسی انجام گیرد و با افزایش نرخ خودسرانه برخورد می‌شود.

برخورد با افزایش خودسرانه کرایه آژانس‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، ولی‌محمد مشایخی عصر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار داشت: با توجه به مشکلات ترافیکی در ورودی شهر عنبرآباد و نارضایتی مردم شهرستان از موضوع، دستگاه‌های مرتبط هر چه سریع‌تر نسبت به ساماندهی میادین تره‌بار و شرکت‌های باربری شهرستان طی مدت یک هفته اقدام کنند.

وی ضمن انتقاد از افزایش خودسرانه کرایه آژانس‌های درون‌شهری بیان داشت: باید هرگونه افزایش نرخ در کمیسیون نرخ‌گذاری شهرستان مطرح و افزایش مطابق با کار کارشناسی انجام گیرد و با افزایش نرخ خودسرانه برخورد شود.

فرماندار عنبرآباد عنوان کرد: اداره راه و شهرسازی وظیفه دارد در راستای کاهش تصادفات جاده‌ای در سطح راه‌های شهرستان نسبت به نصب علائم راهنمایی و رانندگی در تمام راه‌های شهرستان اقدام کند.

محمد بیدشکی شهردار عنبرآباد  نیز در این جلسه گفت: تمام زیرساخت‌های مورد نیاز میادین تره‌بار با بیش از 18 غرفه آماده و زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع آسفالت شده تا کسانی که در امر خرید و فروش محصولات کشاورزی مشغول هستند از امکانات فراهم شده استفاده کنند.

وی اظهار داشت: شهرداری عنبرآباد با تمام توان برای ساماندهی میادین میوه و تره‌بار با هماهنگی و تعامل دستگاه‌های اجرایی شهرستان اقدام می‌کند و با کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به خرید و فروش محصولات کشاورزی در حاشیه بلوار ورودی شهر می‌کنند، برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/80005/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول