اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک فعال اقتصادی:

افزایش قیمت‌ تلفن همراه تأثیری بر کاهش تقاضا‌ها نداشته است

خبرگزاری فارس: یک فعال اقتصادی گفت: افزایش قیمت‌های گوشی تلفن همراه تأثیری بر کاهش تقاضا‌های مردم نداشته است و به صورت معمول در بازار ایران مشاهده می‌شود که مردم برای خرید گوشی‌های تلفن همراه به بازار‌ها هجوم می‌آورند.

افزایش قیمت‌ تلفن همراه تأثیری بر کاهش تقاضا‌ها نداشته است

داود قجاوند در حاشیه نمایشگاه رایانه و اتوماسیون اداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر مردم به استفاده از گوشی‌های تلفن همراه دارای تکنولوژی‌های برتر و نوین دنیا تمایل بیشتری دارند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر گوشی‌های تلفن همراه سامسونگ بیشترین برند را در بازار‌های ایران و اصفهان دارد و به دنبال آن تقاضا‌های مردم برای خرید گوشی‌های تلفن همراه با مارک سامسونگ روز به روز افزایش می‌یابد.

یک فعال اقتصادی با اشاره به مارک‌های APPLE و SONY به عنوان دیگر برند‌های گوشی‌های تلفن همراه در بازار‌های ایران تصریح کرد: در حال حاضر گوشی‌های تلفن همراه سونی نیز به دلیل مدل‌های جدید آن به عنوان مارک‌های رقیب مدل‌های سامسونگ به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بازار گوشی‌های تلفن همراه مطلوب است، ادامه داد: به دنبال افزایش قیمت‌های گوشی‌های تلفن همراه تقاضا‌های مردم برای خرید گوشی‌های تلفن همراه نیز رشد قابل توجهی داشته است.

قجاوند تاکید کرد: افزایش قیمت‌های گوشی تلفن همراه تأثیری بر کاهش تقاضا‌های مردم نداشته است و به صورت معمول در بازار ایران مشاهده می‌شود که با افزایش قیمت‌ها مردم نیز برای خرید گوشی‌های تلفن همراه به بازار‌ها هجوم می‌آورند.

وی با بیان اینکه نوسانات ارزی عامل اصلی رشد قیمت گوشی‌های تلفن همراه در بازار‌های ایران به شمار می‌رود، افزود: در حال حاضر نرخ دلار تعیین‌کننده قیمت گوشی‌های تلفن همراه در بازار‌های ایران است.

یک فعال اقتصادی با تاکید بر اینکه افزایش نرخ دلار و به دنبال آن افزایش قیمت در بخش گوشی‌های تلفن همراه مساوی با افزایش تقاضای مردم برای خرید گوشی‌های تلفن همراه در بازار‌های ایران است، گفت: قشر جوان موجود در سطح کشور بیشترین تقاضا را برای خرید گوشی‌های تلفن همراه دارند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون در زمینه قیمت گوشی‌های تلفن همراه رشد چشمگیری داشته‌ایم، اظهار کرد: امیدواریم که نرخ گوشی‌های تلفن همراه تا پایان سال ثابت بماند.

انتهای‌پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول