اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

روند افزایش قیمت‎ها با تثبیت نرخ ارز متوقف شده است / وضعیت کشور بحرانی نیست

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: متاسفانه به خاطر تحریم‎ها و مشکلات داخلی شاهد گرانی‎های افسار گسیخته در کشور بودیم ولی اکنون با تثبیت نرخ ارز، روند افزایش قیمت‎ها در کشور متوقف شده است.

روند افزایش قیمت‎ها با تثبیت نرخ ارز متوقف شده است / وضعیت کشور بحرانی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان، اظهار داشت: با تثبیت نرخ ارز حتی شاهد کاهش قیمت‎ها هستیم و کشور به سمت تعادل بازار پیش می‎رود.

وی با بیان اینکه دشمن می‎داند تحریم‌ها علیه ایران جواب نمی‎دهد، تصریح کرد: ما می‎خواهیم مردم در روز 22 بهمن و روزهای خاص به خیابان‎ها بیایند اما دشمن می‎خواهد غیر از این روزها، مردم در کف خیابان حاضر شوند که این هدف دشمن است.

تعادل و کنترل بازار یکی از دغدغه‎های جدی است

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه تعادل و کنترل بازار یکی از دغدغه‎های جدی است متذکر شد: مسئولان باید در این زمینه بیش از گذشته پای کار باشند.

قناعت خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که در حرف‎های دشمن و برخی از سایت‎های داخل می‎بینیم این است که می‎خواهند وضعیت کشور را بحرانی نشان دهند و می‎گویند باید یک منجی بیاید تا کشور از این آشفته بازار نجات پیدا کند.

وی خطاب به افراد مذکور تاکید کرد: منجی فقط حضرت حجت (عج) و نائب ایشان مقام معظم رهبری است و غیر از این، ما منجی دیگری نداریم.

همه باید زیر چتر ولایت قرار بگیرند

قناعت با تاکید بر اینکه همه باید سر تعظیم در مقابل مقام معظم رهبری فرود بیاورند، ابراز داشت: اکنون در زمان غیبت حضرت حجت (عج)، مقام معظم رهبری منجی است و دیگران منجی نیستند و باید زیر چتر ولایت قرار بگیرند.

وی متذکر شد: وضعیت در کشور بحرانی نیست، وضعیت برای شماها بحرانی است، آمریکا رسماً در سایت‎هایش اسم می‎آورد که اگر به فلانی رای دهید در کشور شما صلح ایجاد می‎کنیم.

امروز ایران در اوج اقتدار ایستاده است

استاندار گلستان تاکید کرد: بحرانی نبودن مزید بر این نیست که در کشور مشکلی وجود ندارد ولی کشور همچنان در حال توسعه و پیشرفت است.

قناعت با بیان اینکه مقایسه کشور با قبل از انقلاب باید به‎روز باشد عنوان کرد: از آمارهای سنتی قدیمی باید بپرهیزیم، قبل از انقلاب کشور در حمایت آمریکا بود و وابستگی صددرصدی به کشورهای بیگانه داشت اما امروز آزادی به تمام معنا داریم، آن روز کشور در خفت و خواری بود و امروز در اوج اقتدار ایستاده است.

وی بیان داشت: انتظار داریم تا برنامه‎های دهه فجر شایسته و به‎روز برگزار شود و با ارائه پیشنهادات و طرح‎های مناسب شاهد کارهای نو و جدیدی در سطح استان باشیم.

خبرنگاران برنامه‎های دهه فجر را به خوبی پوشش دهند

استاندار گلستان ابراز داشت: مسائل سنتی در جای خود درست است اما باید در کنار آن موضوعات نو و جدید عنوان شود.

قناعت از خبرنگاران خواست تا برنامه‎های دهه فجر را به خوبی پوشش دهند.

انتهای پیام/2307/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول