اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی کشتی داماش صدرا بابل مطرح کرد

حضور کشتی‌گیر روسی صدرا در مرحله نیمه نهایی/ فینالیست می‌شویم، با حمایت تماشاگران

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم کشتی داماش صدرا بابل از حضور کشتی‌گیر روسی خود در مرحله نیمه‌نهایی لیگ کشتی کشور خبر داد.

حضور کشتی‌گیر روسی صدرا در مرحله نیمه نهایی/ فینالیست می‌شویم، با حمایت تماشاگران

تقی اکبرنژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری در آستانه دیدار تیمش مقابل پرسپولیس جویبار در مرحله نیمه نهایی ابراز داشت: با تشویق تماشاگران و همت کشتی‌گیران فینالیست کشتی می‌شویم.

وی بیان داشت: کشتی‌ گیرانم برای کسب عنوان قهرمانی روی تشک حاضر می‌شوند.

اکبرنژاد افزود: در مرحله مقدماتی کشتی‌های خوبی  مقابل حریفان گرفتیم و حتی در برخی از مسابقات با تیم دوم برابر حریفان حاضر شدیم.

این مسئول گفت: در مرحله نیمه نهایی اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و کمی شانس داشته باشیم با برتری مقابل پرسپولیس می‌توانیم قهرمان این دوره شویم.

وی افزود: مدیریت باشگاه کشتی‌گیران و مربیان خوبی را جذب باشگاه کرده که هر کدام از این کشتی‌گیران می‌توانند در کسب مقام قهرمانی تیم نقش موثری داشته باشند.

سرمربی تیم کشتی داماش صدرا بابل اذعان داشت: از شش مسابقه خود در مرحله مقدماتی صاحب پنج پیروزی و تنها یک شکست ناخواسته برای تیم ما بود.

وی ابراز داشت:  تیم  در حال حاضر به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و کشتی‌گیران بدون هیچ استرسی مقابل تیم هم استانی خود پرسپولیس جویبار رقابت می‌کنند.

اکبرنژاد از حضور کشتی‌گیر روسی خود در مرحله نیمه نهایی خبر داد و اظهار داشت: در ترکیب دو تیم داماش صدرا بابل و پرسپولیس جویبار کشتی گیران با تجربه و ملی پوشی حضور دارند که این مسابقه می‌توانست در فینال برگزار  شود.

به گزارش فارس، تیم داماش صدرا بابل در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور  جام ولایت سه‌شنبه  12 دی از ساعت 10 در سالن ورزشی 12 هزار نفری آزادی تهران به دیدار پرسپولیس جویبار می‌رود.

تیم برنده این مسابقه راهی فینال و تیم بازنده نیز به مرحله رده‌بندی می‌رود.

انتهای پیام/86004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول