اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان:

19 دی آغاز جهش انقلاب اسلامی به سوی پیروزی بود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان گفت: قیام خونین مردم قم در 19 دی 56 آغاز جهش انقلاب اسلامی برای پیروزی بود.

19 دی آغاز جهش انقلاب اسلامی به سوی پیروزی بود

حجت‌الاسلام سید عبدالله حسینی‌منفرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین مردم قم در 19 دی 56 اظهار کرد: حماسه بزرگ 19 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و این قیام عظیم تمام ایران را درنوردیده و به تمام نقاط کشور گسترش پیدا کرد.

وی تصریح کرد: مردم قم با قیام خود در این روز به رژیم شاه نشان داده و ثابت کردند که خواهان انقلابی مردمی و اسلامی بوده و با تمام وجود در دفاع و پشتیبانی از آرمان‌های امام و رهبر خود ایستاده‌اند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان خاطرنشان کرد: قیام خونین 19 دی 56 بیانگر آگاهی و بیداری روحانیت و ملت ایران اسلامی در دفاع از ارزش‌های خود است.

وی افزود: این قیام آتش تنور انقلاب را گرم‌تر کرد و با استمرار و ادامه آن در شهرهای دیگر کشور، در پایان موجب سرنگونی رژیم شاهنشاهی شد.

حسینی‌منفرد در پایان گفت: پس از گذشت سه دهه از آن حماسه بزرگ، ملت قهرمان ایران مانند گذشته در دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب و رهبر خود استوار و ثابت‌قدم ایستاده‌اند.

وی تاکید کرد: وظیفه مسئولان و به خصوص دست‌اندرکاران فرهنگ است که ابعاد مختلف این قیام مهم را برای جوانان و نسل‌های پس از انقلاب تشریح کنند تا بیشتر به اهمیت و نقش آن در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی آشنا شوند.

انتهای پیام/72003/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول