اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد اسلامی جامع شوشتر تاکید کرد

لزوم توجه به نهاد خانواده در اطلس اجتماعی شوشتر

خبرگزاری فارس: معاون دانشگاه آزاد اسلامی جامع شوشتر خواستار توجه ویژه به مسئله خانواده در اطلس اجتماعی این شهرستان شد.

لزوم توجه به نهاد خانواده در اطلس اجتماعی شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام موسی شهریاری ظهر امروز در کارگروه فرهنگی اجتماعی شهر شوشتر اظهار داشت: باید با توجه به نهاد خانواده اطلس اجتماعی شهرستان تدوین شود.

وی نهاد خانواده را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: باید در راستای تدوین صحیح و کارشناسی شده این سند بالادستی تلاش کنیم و در این باره باید در اسرع وقت اطلاعات لازم جمع آوری شود.

شهریاری نهاد خانواده را نیازمند حمایت بیشتر دانست و گفت: در شرایط کنونی فشار کاری بر والدین در خانواده بسیار زیاد شده است به نحوی که خانواده عملا کارآیی خود را از دست داده و خانه تنها به جای خوابی برای اعضای خانواده مبدل شده است که این خود اتفاقی خطرناک است.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی جامع شوشتر افزود: در شرایط کنونی اعضای خانواده‌ها با هم گفت‌وگو نمی‌کنند و مجالی برای ایجاد ارتباط با هم ندارند که این خود ضعفی برای نهاد خانواده است که روز به روز این نهاد مقدس را تهدید می‌کند.

کلاس‌های مهارت‌های زندگی در صدر برنامه‌ها باشد

معاون دانشگاه آزاد اسلامی جامع شوشتر اظهار داشت: باید با برگزاری کلاس‌های مهارت‌های زندگی در راستای ارتقای سطح اطلاعات اعضای خانواده‌ها تلاش کنیم.

شهریاری خاطر نشان کرد: باید کوشید تا خانواده به عنوان نخستین کانون فعال در جامعه و کوچک‌ترین نماد از جامعه را تقویت کنیم و به این دلیل باید بنیان‌های اساسی این نهاد را تقویت کرد.

وی افزود: در شرایط کنونی خانواده شاغلان در ادارات بیش از سایر افراد در خطر هستند و حضور آن‌ها در خانواده حداقل ممکن بوده و این خود آسیبی بزرگ است.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی جامع شوشتر تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع شوشتر آمادگی یاری رساندن به جامعه شهری در راستای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است و در این باره از همه توان خود استفاده می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: بهتر آن است به صورت بصری و دیداری این آسیب‌ها به مردم اطلاع‌رسانی شود و بهترین روش برپایی نمایشگاه‌ها و سمینارهای تخصصی است.

انتهای پیام/72006/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول