اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته احیا امر به معروف و نهی از منکر اصفهان:

مستحکم کردن بنیان خانواده نقش اصلی بانوان است

خبرگزاری فارس: مسئول احیا امر به معروف و نهی از منکر اصفهان گفت: یکی از ویژگی‌هایی که نقش بانوان در آن تعیین کننده است مستحکم کردن بنیان خانواده است.

مستحکم کردن بنیان خانواده نقش اصلی بانوان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین شهر، جواد مامن پوش پیش از ظهر امروز در جمع حاضران درهمایش عفاف وحجاب در فرمانداری شاهین شهر که به مناسبت 17دی ماه سال‌روز کشف حجاب برگزار شده بود، با اشاره به جایگاه عفاف و حجاب اظهار کرد: اگر بخواهیم به جایگاه این موضوع بپردازم قبل از آن باید به جایگاه نظام و افراد در مجموعه نظام پرداخته شود.

وی ادامه داد: این نظام نیمی از پیشرفت‌های آن مدیون و مرحوم زنان است که یکی از ویژگی‌هایی که نقش خانم‌ها در آن تعیین کننده است مستحکم کردن بنیاد خانواده است.

مسئول کمیته احیاء امر به معروف و نهی از منکر اصفهان افزود: حجاب، عفاف و حیاء سه بحث مهم و کاربردی نظام است که شهید بهشتی در زمان خود درباره این موضوع می‌گوید چادر پرچم مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه محورهای ده گانه حجاب وعفاف از طرف وزارت کشور به استانداری‌ها ابلاغ شده است، گفت: در سطح استان 65درصد افراد حجابشان دچار ایراد و مشکل است که باید این مرز منفی را با تلاش و کوشش شما و مسئولان به صفر برسانیم.

مامن پوش بیان کرد: قوانین ابلاغ شده در مورد عفاف و حجاب با توجه به سخنان رهبری تا پایان امسال عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/2301/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول