اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دامغان در مجلس:

خدمات کمیته امداد در خودکفایی خانواده‏ها قوت گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی از خدمات کمیته امداد استان سمنان در توانمندسازی خانواده‏ها تقدیر کرد و خواستار قوت گرفتن این فعالیت‏ها شد.

خدمات کمیته امداد در خودکفایی خانواده‏ها قوت گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‏رسانی کمیته امداد استان سمنان، عبدالرحمان رستمیان در نشستی با مدیرکل و مسئولان کمیته امداد استان سمنان، خدمات انجام شده برای توانمندسازی فکری و فرهنگی مددجویان این شهرستان را گامی موثر برای توانمندسازی خانواده‏های زیرپوشش دانست.

وی با بیان اینکه فقر فکری و فرهنگی ریشه تمام ناهنجارهای اجتماعی و مشکلی در دست نیافتن به توانمندی اقتصادی خانواده‏هاست، اجرای طرح جامع نظام آموزش خانواده از سوی این نهاد در روستاهای جنوب شهرستان دامغان را بهترین اقدام در شناسایی آسیب‏های فرهنگی و نیز برنامه‏ریزی برای جلوگیری از فقر فرهنگی یاد کرد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی از آمادگی برای اجرای طرح‏های پژوهشی فقرزدایی و توانمندسازی فکری و فرهنگی با همکاری کمیته امداد در این منطقه خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان نیز با اشاره به روند خدمات‏رسانی به مددجویان زیرپوشش، شناسایی توانایی‏های مددجویان توسط تیم تخصصی این نهاد را راهکاری مناسب برای دستیابی مددجویان به توانمندی اقتصادی و خودکفایی خانواده‏های آنان، در ساختار جدید تشکیلاتی و برنامه‏ریزی در کمیته امداد دانست.

نجف‏علی انتظاری، اجرای طرح جامع نظام آموزش خانواده و نیازسنجی افراد، با حضور تیمی متخصص در برخی از روستاهای شهرستان دامغان را از جمله برنامه‏های انجام شده برای رفع فقر فرهنگی بیان کرد.

وی افزود: در اجرای این طرح، این نهاد موفق به تهیه سند چشم‏انداز موقعیت جایگاه روستا و وضعیت زندگی روستائیان این منطقه شده و این سند برای اجرای برنامه‏های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بسیار موثر است.

انتهای پیام/2249/‌ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول