اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان

مربی قزوینی تنیس عازم هند شد

خبرگزاری فارس: محسن شیشه‌گرها مربی نام آشنای تنیس روی میز استان قزوین برای حضور در رقابت‌های قهرمانی پینگ پنگ جوانان جهان عازم هند شد‌.

مربی قزوینی تنیس عازم هند شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، شیشه‌گرها که پیش از این نیز هدایت تیم ملی جوانان کشورمان را در جریان مسابقات آسیایی بر عهده داشته است در این مسابقات به علت اینکه تنیسورهای کشورمان در بخش تیمی نتوانستند جواز حضور در این مسابقات را به دست بیاورند، تنها هدایت پوریا عمرانی را بر عهده خواهد داشت.

با توجه به اینکه از هر قاره پنج کشور موفق به حضور در رقابت‌های بخش تیمی رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی جوانان جهان می‌شوند تیم کشورمان با قرار گرفتن در مکان ششم مسابقات قهرمانی آسیا نتوانست به طور مستقیم جواز حضور در مسابقات تیمی را به دست آورد.

در این دوره از رقابت‌ها 20 تیم منتخب از سراسر جهان در بخش تیمی و 96 پینگ پنگ باز هم در بخش‌های انفرادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در مسابقات انفرادی چهار بازیکن از هر تیم شرکت‌کننده حضور خواهد داشت که در مجموع 80 ورزشکار این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

دو بازیکن از کشور میزبان به همراه 14 بازیکن برتر رنکینگ‌دار ماه سپتامبر فدراسیون جهانی هم دیگر بازیکنان حاضر شده در این مسابقات را تشکیل می‌دهند که در مجموع 96 ورزشکار حاضر شده در این رقابت‌ها هستند.

پوریا عمرانی تنیسور شایسته کشورمان نیز با توجه به اینکه در ماه گذشته در جمع 14 تنیسور برتر رنکینگ‌دار جهان قرار گرفته بود به این مسابقات دعوت شده است.

اما با توجه به اینکه تیم ملی کشورمان در بخش تیمی این مسابقات حضور ندارد پوریا عمرانی در بخش انفرادی این رقابت‌ها با هدایت و مربیگری محسن شیشه‌گرها در دورهای اول و دوم به مصاف تنیسورهای چین تایپه و نیوزیلند خواهد رفت.

طبق اعلام کمیته برگزاری این مسابقات کشورهای مصر، تونس و الجزیره از قاره آفریقا، چین، ژاپن، کره جنوبی، چین تایپه و هنگ‌کنگ از قاره آسیا، فرانسه، آلمان، لهستان، ایتالیا و بلژیک از کشور اروپا، استرالیا و نیوزیلند از اقیانوسیه و شیلی، آمریکا، برزیل و آرژانتین از قاره آمریکا به همراه هند میزبان رقابت‌ها 20 تیم شرکت‌کننده حاضر در این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

رقابت‌های قهرمانی پینگ پنگ جوانان جهان در دو بخش دختران و پسران که از روز 16 آذرماه در شهر حیدرآباد هند برگزار شده است فردا با شناخت تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/77004/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول