اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم تنیس روی میز تاتارستان روسیه:

تنیسورهای ایرانی از استعداد بالایی برخوردار هستند

خبرگزاری فارس: مربی تیم ایالت تاتارستان کشور روسیه گفت: تنیسورهای ایرانی از استعداد بسیار بالایی برخوردار هستند.

تنیسورهای ایرانی از استعداد بالایی برخوردار هستند

فرهاد اسماعیلف در حاشیه هشتمین دوره رقابت‌های تنیس روی میز جام فجر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از قزوین، اظهار کرد: پینگ‌پنگ بازان ایرانی از توانایی خوبی برخوردار هستند و در طول بازی‌ها و رقابت با حریفان بسیار باهوش عمل می‌کنند.

وی افزود: تنیسورهای ایرانی در این رقابت‌ها نشان دادند با استفاده از راهنمایی‌های مربیان خود و برنامه‌ریزی مناسب تلاش دارند تا از این رقابت‌ها به بهترین نحو ممکن استفاده کنند تا در سال‌های آتی بتوانند در مسابقات معتبر آسیایی و تورنمنت‌های معتبر جهانی حضوری فعال داشته باشند و به بهترین شکل ممکن و با آمادگی بالایی مقابل رقیبان حاضر شوند.

اسماعیلف با بیان اینکه مسابقات تنیس روی میز استان قزوین طی روزهای گذشته از حساسیت بالایی برخوردار بود، افزود: اوج این رقابت‌ها در مصاف شاگردانم در دیدار پایانی بخش دوبل رده سنی جوانان صورت گرفت که در یک بازی نفس‌گیر و حساس شاگردانم مقابل تیم ایران بازی را واگذار کردند.

مربی تیم ایالت تاتارستان در ادامه با بیان اینکه تنیسورهای ایرانی در دیدار نهایی بخش دوبل مسابقات تنیس روی میز رده جوانان بسیار جنگنده ظاهر شدند افزود: میعاد لطفی و مهرشاد پوده خیلی خوب ظاهر شدند و در یک بازی برابر با انگیزه بالای خود موفق شدند تیم روسیه را شکست دهند و بر سکوی قهرمانی قرار بگیرند.

اسماعیلف اضافه کرد: پینگ پنگ ایران دراین سال‌ها از رشد و پیشرفت بالایی برخوردار بوده است به نحوی که نوشاد عالمیان با شایستگی در ماه گذشته توانست به تور جهانی راه پیدا کند و دیگر تنیسورهای این کشور هم به خوبی در این سال‌ها نشان داده‌اند که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

وی در پایان گفت: از این که در روزهای گذشته به همراه تیم تاتارستان به ایران سفر کرده‌ام بسیار خوشحال هستم زیرا ایران مردمانی مهمان‌نواز و مهربان دارد که در استان قزوین این مردم دیده می‌شوند.

انتهای پیام/77004/آ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول