اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم تنیس روی میز علیصدر همدان خبر داد

همدان تنها تیم دارای تماشاگر در لیگ برتر تنیس روی میز/ بدنه اصلی تیم از بازیکنان بومی است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم تنیس روی میز علیصدر همدان با اشاره به حضور همدان در مسابقات تنیس روی میز لیگ دسته برتر بزرگسالان گفت: استفاده از بازیکن بومی و بهره‌گیری از تماشاگران پرشور دو حسن همدان در این رقابت‌ها است.

همدان تنها تیم دارای تماشاگر در لیگ برتر تنیس روی میز/ بدنه اصلی تیم از بازیکنان بومی است

نادر شاملو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان، تصریح کرد: با حمایت مدیران شرکت سیاحتی علیصدر و سامری معاون عمرانی استاندار همدان و رئیس اسبق هیئت تنیس روی میز استان موفق شدیم برای نخستین بار در مسابقات تنیس روی میز لیگ دسته برتر بزرگسالان باشگاه‌های کشور به نام تیم علیصدر همدان حاضر شویم.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به حضور سال اولی تیم تنیس روی میز علیصدر همدان موفق شدیم تنها تیمی باشیم که از بازیکنان جوان و مستعد و آینده‌دار بومی استفاده بکنیم به طوری که 70 درصد از بدنه اصلی تیم را بازیکنان همدانی استفاده شده و از پنج تنیسور سه ورزشکار همدانی هستند.

سرمربی تیم تنیس روی میز علیصدر همدان اظهار داشت: علیرضا ملارجبی، علیرضا رهبر، پیمان نوروزی سه بازیکن همدانی هستند که سال‌های گذشته در لیگ جوانان بازی می‌کردند و به طوری که میانگین سنی بسیار پایین در تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات تنیس روی میز لیگ دسته برتر بزرگسالان باشگاه های کشور به نام خود ثبت کردیم و هر سه این ورزشکار همدان برای اولین بار هست که در دسته برتر بازی می کنند و برای کسب تجربه تلاش بسیار زیادی می کنند.

شاملو با اشاره استقبال و حضور تماشاگران پرشور همدانی خاطرنشان کرد: با جرأت می‌توان گفت تیم تنیس روی میز علیصدر همدان تنها تیمی است که از تماشاگر قابل توجهی برخوردار است و حداقل 300 نفر علاقمند از مسابقات تنیس روی میز لیگ دسته برتر بزرگسالان باشگاه‌های کشور که به میزبانی همدان برگزار می‌شود حضور دارند و استقبال خوبی در سطح استان برای این رشته ورزشی ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه بودجه کلی تیم علیصدر همدان با دستمزد یکی از بازیکنان تیم متمول برابری می کند بیان داشت: حضور در لیگ برتر در سال اول برای کسب تجربه است و برنامه بلندمدت داریم برای سال آینده بدنه تیم را تقویت کرده و با اختصاص بودجه مناسب در سال‌های آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم و با حداقل دستمزد ممکن پا به لیگ برتر گذاشتیم.

سرمربی تیم تنیس روی میز علیصدر همدان در مورد مسابقه امروز برابر تیم قدرتمند و صدرنشین بانک دی اذعان داشت: با توجه به تجربه کم بازیکنان ما و حضور سال اولی تیم ما، مصاف با تیم بانک دی که از حضور برادران عالمیان بهره می برد تقابل دارا و ندارهاست و به قول معروف با تیرکمان سنگی به جنگ توپ و تانک می‌رویم که امیدواریم بازی قابل قبولی و با حمایت تماشاگران همدانی ارائه دهیم.

شاملو اضافه کرد: بازی برابر تیم‌های باشگاه دی، پتروشیمی بندر امام، دانشگاه آزاد اسلامی که بهترین‌های موجود تنیس روی میز ایران را در اختیار دارند برای ما بسیار مهم از نظر کسب تجربه برای بازیکنانم محسوب می‌شود که امیدواریم در ادامه راه و دور برگشت بازی‌های قابل قبولی را ارائه دهیم.

تا پایان هفته چهارم در مسابقات تنیس روی میز لیگ دسته برتر بزرگسالان باشگاه‌های کشور باشگاه دی با هشت امتیاز در صدر جدول ایستاده، پتروشیمی بندر امام هفت امتیاز جایگاه دوم، تیم‌های پتروشیمی نوری بوشهر و دانشگاه آزاد با کسب شش امتیاز به طور مشترک سوم هستند، نفت سپاهان پنج امتیاز، علیصدر همدان با چهار امتیاز عنوان‌های چهارمی و پنجمی جدول رده‌بندی را در اختیار دارند.

در هفته پنجم و پایانی دور رفت رقابت‌های تنیس روی میز لیگ دسته برتر بزرگسالان باشگاه‌های کشور، امروز یکشنبه 17 دی ماه ساعت 16 در سالن تنیس روی میز ورزشگاه شهدای قدس همدان تیم علیصدر همدان از حریف قدرتمند و صدرنشین گروه بانک دی پذیرایی می‌کند.

انتهای پیام/2499/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول