اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت تنیس روی میز استان اصفهان:

طرح جامع تنیس روی میز اصفهان اهدافی کلان دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: طرح جامع تنیس روی میز را که یک برنامه بلند مدت است، در دستور کار خود داریم.

طرح جامع تنیس روی میز اصفهان اهدافی کلان دارد

مهدی تکابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: اردوهای کوتاه مدت را به منظور آمادگی ورزشکاران تنیس روی میز اصفهان، هفته‌ای سه روز برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تنیس روی میز اصفهان از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است، تأکید کرد: در بحث باشگاه‌ها تیم نخ تابان سپاهان صدرنشین لیگ برتر جوانان است و امیدوارم در بخش بانوان نیز فولادماهان کاندیدای اصلی قهرمانی بزرگ‌سالان است.

سرپرست هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: نخستین بانوی المپیکی ایران، ندا شهسواری نیز در حال حاضر عضو باشگاه فولاد ماهان است.

وی با اشاره به طرح جامع تنیس روی میز استان اصفهان تأکید کرد: این یک طرح بلند مدت چهار ساله است که با همکاری اساتید تربیت بدنی دانشگاه تدوین شده و تمام طرح‌هایی را که به رشد هر چه بهتر این رشته در استان با دید کلان کمک می‌کند، را در آن پیش‌بینی کرده‌ایم و برای نخستین بار نیز کمیته همگانی تنیس روی میز تشکیل شده است.

تکابی افزود: در 17 یا 19 ماه جاری انتخابات مجمع هیئت تنیس روی میز را در پیش داریم و سعی کردیم شایسته‌ترین‌ها در این مجمع دعوت کنیم و افتخاری برای من است اگر به عنوان رئیس انتخاب بشوم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بهترین سالن خاورمیانه را به لحاظ سخت افزاری در اختیار داریم.

انتهای پیام/63020/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول