اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی انصراف باشگاه ذوب‌آهن صورت گرفت

تیم‌داری فولاد ماهان در تنیس روی میز بانوان

خبرگزاری فارس: در پی انصراف باشگاه ذوب‌آهن از تیم‌داری در رشته تنیس روی میز، باشگاه فولاد ماهان حمایت از تیم تنیس روی میز بانوان اصفهان را بر عهده گرفت.

تیم‌داری فولاد ماهان در تنیس روی میز بانوان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، باشگاه ذوب‌آهن به دلیل بروز برخی از مشکلات از تیم‌داری  در رشته تیم تنیس روی میز انصراف داد تا فعالیت تیم لیگ برتری اصفهان در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

با رایزنی‌های انجام شده باشگاه فولاد ماهان قرار است فصل آینده تنیس روی میز خود را در مسابقات لیگ برتر شرکت دهد.

سرپرست هیئت تنیس روی میز استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم تنیس روی میز بانوان فولاد ماهان با تکیه بر نیروهای بومی و بازیکنان ملی‌پوش ظرفیت قهرمانی در لیگ را دارد.

مهدی تکابی ادامه داد: با توجه به رایزنی‌های انجام شده، باشگاه ماهان حمایت از تیم تنیس روی میز بانوان را بر عهده گرفته و از نظر هیئت تنیس روی میز استان اصفهان، تیم فرشتگان حق حضور در مسابقات لیگ را ندارد.

وی با اشاره به درخشش یکی از ورزشکاران اصفهانی در مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز قزوین بیان کرد: در این مسابقات که با حضور تیم‌های از ایران و کشورهای دیگر حضور دارند، سجاد حسینی ورزشکار جوان اصفهانی موفق شد به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول