اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس روی میز قزوین خبر داد

حضور تنیسور قزوینی در رقابت‌های انفرادی دسته دو کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس روی میز قزوین از حضور تنیسور قزوینی در رقابت‌های انفرادی دسته دو کشور خبر داد.

حضور تنیسور قزوینی در رقابت‌های انفرادی دسته دو کشور

ابوالفضل حمزه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ایمان گلشاهی تنیسور قزوینی حاضر در رقابت‌های انفرادی دسته دو کشور است که به همراه 17 تنیسور دیگر از بیستم دی ماه به صورت دوره‌ای در سالن آکادمی بین‌المللی تنیس روی میز قزوین به مصاف رقیبان خود می‌روند.

وی در ادامه تصریح کرد: نفرات اول تا ششم این پیکارها به دسته یک راه خواهند یافت، نفرات هفتم تا دهم در دسته دو باقی خواهند ماند و دیگر بازیکنان به دسته سه سقوط می‌کنند.

حمزه‌ای اظهار داشت: پیش از این قرار بود این مسابقات با توجه به درخواست تعدادی از بازیکنان مبنی بر تغییر در زمان برگزاری این رقابت‌ها روزهای بیست و چهارم و بیست و پنجم بهمن ماه برگزار شود که به جهت برگزاری آزمون پایان ترم دانشگاه‌های کشور مقرر شد این رقابت‌ها را بیست و بیست و یکم دی ماه برگزار کنیم.

دبیر هیئت تنیس روی میز قزوین عنوان کرد: هادی صبحی، محمد گروسی‌زاده، شایان ملکی، محمود ریزبند، پویان پاک نژاد و میعاد لطفی از تهران، احمدرضا عبادی پور و علیرضا امرا از توابع تهران، بهنام رحمت‌پناه و متین لطف‌الله نسبی از کردستان، پژمان بخشنده و محمدعلی جباری از خوزستان، سعید احمدیان و سینا کیهان از آذربایجان شرقی و سینا زارع، رامین شریفی و علیرضا ملارجبی از استان‌های فارس، گلستان و همدان از جمله رقیبانی هستند که ایمان گلشاهی باید با آنان برای صعود به رقابت‌های دسته یک به رقابت بپردازد.

وی در ادامه با اشاره به حضور یازده تنیسور استان در بخش‌های تنیس روی میز مردان و زنان رقابت‌های بین‌المللی جام فجر گفت: حضور این تعداد تنیسور نشان از آن دارد که تنیس استان در این سال‌ها رشد و پیشرفت زیادی کرده است به طوری که فدراسیون تنیس روی میز کشورمان با اطمینان این تعداد ورزشکار استان را به این مسابقات فراخوانده بود.

حمزه‌ای با اشاره به اینکه در رقابت‌های تنیس روی میز بین‌المللی قزوین تنیسورهای قزوینی عملکرد خوبی داشتند عنوان کرد: حمیدرضا طاهرخانی در بخش دو نفره این مسابقات توانست عنوان نایب قهرمانی را کسب کند که همین امر نشان از پتانسیل‌های بالای تنیسورهای استان است.

دبیر هیئت تنیس روی میز قزوین در ادامه از برگزاری هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قزوین یاد کرد و گفت: برپایی منظم و مستمر این مسابقات و ثبت آن در تقویم فدراسیون جهانی تنیس روی میز نشان از اعتماد ورزشکاران خارجی برای حضور در این رقابت‌هاست.

 

انتهای پیام/77004/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول