اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار خبر داد

رشد 70 درصدی صادرات از منطقه آزاد چابهار

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: با توجه به آمار و ارقام مقایسه‌ای 10 ماه امسال نسبت به سال گذشته میزان صادرات حاصل از تولیدات این منطقه 70 درصد افزایش داشته است.

رشد 70 درصدی صادرات از منطقه آزاد چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار، شهباز یزدانی اظهار داشت: با توجه به آمار و ارقام مقایسه‌ای 10 ماه سال 91 نسبت به سال گذشته، میزان صادرات حاصل از تولیدات از ابتدای سال 1391 تا کنون نسبت به 10 ماه سال 1390 این منطقه 70 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: صادرات یکی از بزرگ‌ترین رسالت‌های سازمان‌های مناطق آزاد است که در این راستا سازمان منطقه آزاد چابهار با نگاه به افق دور دست نسبت به رسالت صادرات اقدامات خود را سرعت بخشیده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار تصریح کرد: رشد صادرات در منطقه آزاد چابهار نشان می‌دهد که حمایت از واحدهای تولیدی در منطقه آزاد چابهار به منظور اشتغال‌زایی، سرمایه‌گذاری و تولید، موجب اطمینان، جذب و فعالیت این واحدها در راستای رسالت سازمان به جای واردات شده است.

یزدانی همچنین به رشد قابل ملاحظه 30 درصدی در فعالیت‌های تولیدی اشاره کرد.

وی گفت: جذب سهمیه واردات کالای تجاری به منظور کسب درآمد برای سازمان در زمینه ساخت و ساز، تأمین هزینه‌های زیربنایی و زیرساخت‌های منطقه از مهم‌ترین عواملی است که با رشد درآمدی برابر با 20 درصد نسبت به سال قبل موجب افزایش توانمندی منطقه برای تکمیل پروژه‌های عمرانی و زیربنایی خواهد شد.

منطقه آزاد چابهار به علت مشوق‌های مختلف از جمله واگذاری زمین به صورت ارزان و اقساط و کاهش تشریفات اداری توانسته است توجه سرمایه‌گذاران را برای توسعه فعالیت در منطقه جلب کند.

انتهای پیام/75002/خ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول