اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان غربی خبر داد

افزایش حجم صادرات از بازارچه‌های مرزی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: ناظر گمرکات آذربایجان غربی گفت: امسال حجم صادرات از بازارچه‌های مرزی آذربایجان غربی 19 درصد افزایش یافته است.

افزایش حجم صادرات از بازارچه‌های مرزی آذربایجان غربی

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: حجم صادرات از بازارچه‌های مرزی آذربایجان غربی در 9 ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 19 درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در سال جاری 35 هزار تن کالا از بازارچه‌های استان صادر شد در حالی که در مدت مشابه سال گذشته 29 هزار تن کالا از بازارچه‌های مرزی استان صادرات انجام گرفته که این آمار بیانگر افزایش حجم صادرات است.

سیداحمدی اضافه کرد: در سال جاری به ارزش 35 هزار و 330 میلیون دلار صادرات از بازارچه‌های استان انجام گرفته در حالی که سال گذشته به ارزش 34 هزار و 755 میلیون دلار صادرات از بازارچه‌های مرزی انجام گرفت به طوری که می‌توان گفت ارزش صادرات دو درصد افزایش یافته است.

ناظر گمرکات آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در سال جاری یک میلیون و 25 هزار تن صادرات از گمرکات استان انجام گرفت در حالی که در سال گذشته 777 هزار تن صادرات انجام گرفته که این آمار نشان می‌دهد میزان انجام صادرات از گمرکات در شاخص وزن 32 درصد افزایش یافته است.

این مسئول خاطر نشان کرد: در سال جاری 434 میلیون دلار و در سال گذشته به ارزش 276 میلیون دلار صادرات از گمرکات استان انجام گرفت که در شاخص دلار 57 درصد میزان انجام صادرات افزایش یافته که امیدوار هستیم این روند صعودی همچنان تداوم پیدا کند و بیش از پیش رشد پیدا کند.

انتهای پیام/61002/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول