اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان خبر داد

حمایت از مشارکت بخش خصوصی در ورزش گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل ورزش و جوانان گیلان گفت: از حضور و مشارکت بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف ورزشی استان حمایت می‌کنیم.

حمایت از مشارکت بخش خصوصی در ورزش گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از املش، محمد بابایی در نشست با روسای هیئت‌های ورزشی این شهرستان با استقبال از حضور بخش‌خصوصی در ورزش گیلان، اظهار کرد: اکنون ورزش گیلان با حضور بخش خصوصی به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرده و با حمایت از بخش خصوصی در صدد تداوم این روند هستیم.

وی با اشاره به نقش هیئت‌های ورزشی در جذب منابع مردمی، اذعان کرد: مسئولان هیئت‌های ورزشی باید تلاش خود را برای روی آوردن مردم به ورزش انجام دهند تا بتوان بخشی از نیازهای مالی باشگاه‌های ورزشی را از طریق منابع مالی تامین کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان افزود: این خلاقیت علاوه بر برطرف کردن مشکل مالی باشگاه‌ها می‌تواند موجب شکوفایی ورزش و ورزشکاران در عرصه‌های مختلف شود.

وی درباره برطرف شدن مشکل گرمایشی 12 سالن ورزشی استان، تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده امیدواریم اعتبارات سوخت این اداره کل تامین شود تا بتوانیم با استفاده از آن مشکل گرمایشی این سالن‌ها را برطرف کنیم.

بابایی به مشکل اجرایی سالن ورزشی بانوان «استاد کلایه املش» اشاره کرد و گفت: این سالن ورزشی با 2 میلیارد ریال اعتبار 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی دلیل کند بودن روند عملیات اجرایی این پروژه را عدم تسویه حساب با پیمانکار پروژه نامید و یادآور شد: در صورت پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکار نسبت به تکمیل عملیات باقیمانده اقدام می‌شود.

انتهای پیام/84001/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول