اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

حضور بخش خصوصی مشکلات جذب گردشگران سلامت را برطرف می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: با حضور بخش خصوصی مشکلات جذب گردشگران و کم بودن نرخ سودآوری جذب آنها برطرف می‌شود.

حضور بخش خصوصی مشکلات جذب گردشگران سلامت را برطرف می‌کند

سید باقر حسینی در حاشیه همایش گردشگری سلامت کشورهای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: با توجه به حضور پزشکان متخصص و بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در مشهد مقدس علاقه‌مندان زیادی برای پیگیری درمان خود به این شهر به جای کشورهای اروپایی سفر می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: قطعاً اگر ما بتوانیم در سطح منطقه و خاورمیانه توانایی ها و دستاوردهای پزشکی کشور را معرفی کنیم بسیاری از گردشگران به سوی کشور جذب می‌شوند.

حسینی در ارتباط با برگزاری کنفرانس‌های علمی در کشور یادآور شد: برگزاری کنفرانس‌ها در کشور سبب آشنایی کشورها با تجهیزات پزشکی و متخصصان می‌شود که به دنبال آن اتفاقات مثبت زیادی برای کشور به ارمغان می‌آید.

وی در ارتباط با نقش بخش خصوصی در جذب گردشگران سلامت گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر اصل 44 نشان دهنده حضور پررنگ بخش خصوصی در فعالیت‌های جامعه است و این بخش با کارآیی و کیفیت بالای خود می‌تواند در جذب گردشگران سلامت به خوبی عمل کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: با حضور بخش خصوصی در جذب گردشگران قطعاً مشکلات جذب و کم بودن نرخ سودآوری جذب آنها برطرف می‌شود.

حسینی با اشاره به نقش مجلس شورای اسلامی در جذب گردشگران سلامت اظهار کرد: کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در این راستا اقداماتی را انجام می‌دهند و اگر از سوی دولت طرح و لایحه‌ای در این ارتباط مطرح شود طبق راهکارهای قانونی مجلس از آن طرح حمایت می‌کند.

وی با اشاره به نقش بیمارستان رضوی در جذب گردشگران سلامت اذعان کرد: بیمارستان رضوی یکی از بیمارستان‌های خوب کشور است که با تجهیزات خود به خوبی توانسته تعداد زیادی از مسلمانان کشورهای حوزه خلیج فارس را برای درمان در مشهد جذب کند.

انتهای پیام/70017/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول