اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان بوستان رباط کریم:

صدها برنامه ورزشی در ایام‌الله دهه فجر در بوستان گلستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان بوستان رباط کریم گفت: صدها برنامه ورزشی در ایام‌الله دهه فجر در بوستان گلستان برگزار می‌شود.

صدها برنامه ورزشی در ایام‌الله دهه فجر در بوستان گلستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، محمد قوانلو ظهر امروز در نشستی با مسئولان ورزشی این شهرستان اظهار داشت: توسعه امور ورزشی و همچنین سوق دادن نوجوانان و جوانان به سمت ورزش یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که مسئولان ورزشی در این شهرستان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: سوق دادن نوجوانان و جوانان به سمت ورزش آنان را از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دور کرده و می‌تواند در سلامت روحی و جسمی آنان نقش تأثیرگذاری داشته باشد.

قوانلو با اعلام اینکه برای تحقق این مهم در دهه فجر برنامه‌های بسیاری در زمینه ورزش در این شهرستان تدارک دیده شده است افزود: برای اینکه بتوانیم این منطقه را نیز از لحاظ رشته‌های مختلف ورزشی با پیشرفت و توسعه همراه کنیم باید تجهیزات و امکانات ورزشی را در این شهرستان بیشتر کنیم.

وی ادامه داد: گسترش فضاهای ورزشی و توسعه امکانات و تجهیزات آن یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که مسئولان باید به آن توجه داشته باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بوستان رباط کریم گفت: این شهرستان دارای استعدادهای بسیار زیادی ورزشی است که با وجود کمبود امکانات و تجهیزات ورزشی توانسته چهره‌های شاخص ورزشی را پرورش داده و در مسابقات مختلف ورزشی دارای رتبه‌های نخست شود.

وی در ادامه سخنان خود به برنامه‌های ورزشی تدارک دیده شده در ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: مسابقات پرتاب دارت، تیراندازی در این ایام برگزار می‌شود.

قوانلو افزود: برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانی توابع استان تهران و برگزاری یک دوره مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان از دیگر برنامه‌های مهم تدارک دیده شده در ایام‌الله دهه فجر است.

وی برگزاری مسابقات فوتبال جام حذفی بخش بوستان و همایش پیاده‌روی روستایی با شعار جامعه دور از اعتیاد را از دیگر برنامه‌های این دهه عنوان کرد.

انتهای پیام/2302/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول