اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی میاندرود خبر داد

فعالیت 2 شرکت مشاوره‌ای بخش خصوصی در میاندرود

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی میاندرود از واگذاری خدمات مشاوره یک هزار و 900 هکتار از مزارع این شهرستان به 2 شرکت مشاوره‌ای بخش خصوصی خبر داد.

فعالیت 2 شرکت مشاوره‌ای بخش خصوصی در میاندرود

سیدشبر موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندرود با تاکید بر ضرورت واگذاری بخشی از وظایف دولتی در بخش کشاورزی به شرکت‌های فعال بخش خصوصی، از اجرای طرحی با هدف واگذاری مشاوره یک هزار و 900 هکتار از مزارع این شهرستان به شرکت‌های مشاوره‌ای خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندرود افزود: در سال جاری نظارت یک هزار و 500 هکتار اراضی گندم‌کاری و 400 هکتار زراعت کلزا این شهرستان به دو شرکت مشاوره‌ای فعال در منطقه واگذار شده است.

متولی بخش کشاورزی در شهرستان میاندرود تصریح کرد: در این شهرستان تعداد هشت کارشناس زبده کشاورزی عملیات کاشت، داشت و برداشت زراعت گندم و کلزا سطوح را تحت نظارت دارند و با حضور در مزرعه توصیه‌های فنی لازم را به کشاورزان ارائه می‌کنند.

موسوی نظارت کارشناسان کشاورزی بر عملیات کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی را سبب کاهش تصدی‌گری دولت در این بخش و همچنین افزایش راندمان کار دانست.

وی ثبت رکورد برداشت 150 تن پرتقال ارگانیک در این شهرستان را دلیل ارزشمندی بر نقش میاندرود در تولید محصولات کشاورزی دانست و تصریح کرد: این مهم با تلاش متخصصان بخش کشاورزی این شهرستان و با پشتکار شبانه‌روزی باغدار تلاشگر میاندرودی موجب شده است.

انتهای پیام/86021/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول