اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه:

ورزش در ارتقای فرهنگی جامعه باید تاثیرگذار باشد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: ورزش باید در ارتقای فرهنگی و اجتماعی جامعه تاثیرگذار باشد.

ورزش در ارتقای فرهنگی جامعه باید تاثیرگذار باشد

ابراهیم خلیل رضائیه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در توجه به رویکرد سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه در بخش ورزشی به لحاظ ماموریت این سازمان در توسعه ورزش همگانی باید گفت عمده فعالیت و اهداف اصلی اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی بوده که رویکرد در فعالیت‌های ورزشی جنبه فرهنگی هم دارد.

وی تصریح کرد: اگر ورزش نتواند تاثیر مستقیم بر ارتقای فرهنگی جامعه داشته باشد، قابلیت خود را از دست خواهد داد بنابراین بیشتر به ورزش‌هایی می‌پردازیم که تاثیر بیشتری در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه افزود: در ارومیه که به عنوان مهد والیبال شناخته می‌شود همه نگاه‌ها به والیبال است و در صحبت‌ها و گفتگوها نیز والیبال حرف اول را می‌زند و جوانان با اشتیاق خاصی به تماشای این ورزش می‌پردازند و در این راستا بخشی از اهداف سازمان در این مسیر انجام می‌شود.

رضائیه با بیان اینکه تاسیس باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه در راستای تحقق اهداف ورزشی است، تاکید کرد: تیم‌داری باشگاه والیبال نیز بر این اساس است.

وی با اشاره به اهداف باشگاه ادامه داد: باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه با هدف فعالیت در زمینه علوم و فنون و رشته‌های مختلف ورزشی از جمله والیبال، تیراندازی، تیراندازی با کمان، اسکیت، تکواندو، کاراته، ورزش‌های باستانی و قایقرانی و فعالیت‌های فرهنگی از جمله گرایش نسل جوان به ورزش، جشن‌های ملی، مراسم‌ها و مناسک به جهت رشد و پرورش استعدادهای ورزشی در بعد همگانی و قهرمانی، همچنین تقویت و اشاعه فرهنگ ورزش در بین نیروهای شاغل و بازنشسته سازمان و آحاد مردم تاسیس شده است.

مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه گسترش و توسعه ورزش همگانی را از وظایف این سازمان دانست و اذعان داشت: از جمله این ورزش‌ها، ورزش‌های بومی است که ریشه در فرهنگ، آداب و رسوم و سنن این استان دارد و علاوه بر جایگاه ورزشی آن در ارتقای سلامت روح و روان افراد جامعه تأثیر بسزایی دارد و از سوی دیگر سبب ایجاد انسجام و دوستی در بین محلات می‌شود که از طریق آن می‌توان از معضلات اجتماعی کاسته و جامعه شهری را به سوی نشاط و سلامتی به پیش برد.

انتهای پیام/61012/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول