اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد

ساماندهی پروژه‏های استان زنجان در عید نوروز

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: همزمان با تعطیلات عید نوروز باید پروژه‏های درون‌شهری و برون‌شهری استان زنجان ساماندهی شوند.

ساماندهی پروژه‏های استان زنجان در عید نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر استان اظهار داشت: بسیاری از سرویس‏های بهداشتی استان زنجان قابل استفاده نیستند.

وی با اشاره به اینکه سفر و مسائل پیرامون آن مقوله تکراری است، خاطرنشان کرد: هر سال ضعف‏ها و قوت‏ها مطرح شده و درصدد رفع آن هستیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه سفر در جامعه نهادینه شده و جزو برنامه‏های جاری مردم به شمار می‏رود، تصریح کرد: برخی از استان‏ها به دلیل وجود جاذبه‏های مختلف در چهار فصل سال گردشگرپذیر هستند.

*تلاش دستگاه‏های اجرایی برای عید نوروز

وی با تاکید بر اینکه تاثیرات روحی و روانی سفر بسیار بالا است، اضافه کرد: همه تلاش مسئولان و دستگاه‏های اجرایی مدیریت وظایف خود در زمینه ایجاد فضای مناسب برای حضور مسافران است.

رئوفی‏نژاد با اشاره به اینکه باید برنامه‏ریزی‏های خوبی به منظور جلب رضایت مسافران در استان زنجان صورت گیرد، ادامه داد: با توجه به بالا بودن حجم سفر در عید نوروز باید تلاش برای جذب گردشگر بیشتر شود.

*بستر برای حضور گردشگر در زنجان فراهم شود

وی با بیان اینکه باید بستر و فضا به منظور حضور گردشگر در استان زنجان فراهم شود، یادآور شد: تعطیلات عید نوروز فرصت مناسبی برای استان زنجان به منظور استفاده از ظرفیت‏ها است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه جلب رضایت مسافران و گردشگران ورودی به استان زنجان یکی از مهمترین اهداف ستاد تسهیلات سفر استان است، افزود: امیدواریم با آمادگی بیشتر و ایجاد خلاقیت‏ در این زمینه عمل کنیم.

*توقف مسافران در زنجان به نفع استان است

وی با اشاره به اینکه توقف مسافران در استان زنجان به نفع استان است، خاطرنشان کرد: مجتمع‏های خدماتی بین‌راهی و درون‌شهری نیز باید کنترل شده و مورد توجه باشد.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه ساماندهی پروژه‏های درون‌شهری و برون‌شهری در استان زنجان مورد توجه باشد، ادامه داد: این پروژه‏ها چشم‏انداز و جلوه شهری را بر هم می‏ریزد.

وی با تاکید بر اینکه بهداشت عمومی و نظافت شهرهای استان زنجان مورد توجه باشد، اضافه کرد: اصلاح ایمنی راه‎ها و تعمیر حفاظ پل‏ها نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار زنجان با اشاره به تکمیل تجهیزات امداد جاده‏ای استان زنجان، یادآور شد: نبود جرثقیل یکی از مهمترین مشکلات استان در سال‏های گذشته بوده که در حال حاضر 25 دستگاه جرثقیل خریداری شده است.

 

*تکمیل تیم‏های اورژانس استان زنجان در عید نوروز

وی با تاکید بر اینکه باید تجهیزات و تیم‏های اورژانس‏های بین‌راهی استان زنجان در عید نوروز تکمیل شود، اضافه کرد: کنترل مسائل بهداشتی، نرخ غذا و نرخ اقامت نیز مورد توجه باشد.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه دست‌فروش‏های موجود در سطح استان زنجان باید در ایام عید نوروز کنترل شوند، ادامه داد: تبعات دست‌فروشی‏ها به خود استان برمی‏گردد.

وی همچنین با اشاره به بازدید از اصناف و واحدهای صنفی استان زنجان قبل از فرا رسیدن عید نوروز، ادامه داد: بازدیدها سبب برطرف شدن بسیاری از مشکلات و کمبودها در سطح استان می‏شود.

انتهای پیام/73006/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول