اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره روابط عمومی شهرداری قزوین خبر داد

پروژه‌های شهرداری قزوین در قاب تصویر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره روابط عمومی شهرداری قزوین گفت: تا پایان سال جاری دو کتاب در خصوص عملکرد سال 91 و تصاویر حرفه‌ای از پروژه‌های شهرداری قزوین به چاپ خواهد رسید.

پروژه‌های شهرداری قزوین در قاب تصویر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری قزوین؛ علیرضا منجم، در چهارمین نشست هم‌اندیشی و هماهنگی روابط عمومی‌های شهرداری قزوین، سازمان‌های وابسته، مناطق سه گانه و معاونت‌ها که با محوریت بررسی آخرین وضعیت به روز رسانی پرتال شهرداری قزوین، همکاری با استودیو رادیو شهر و مناسب‌سازی سطح شهر در ایام دهه فجر به میزبانی سازمان پایانه‌های شهرداری قزوین برگزار شد، با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای اطلاع‌رسانی از آخرین اقدامات مدیریت شهری توسط مدیران روابط عمومی‌های شهرداری قزوین، سازمان‌های وابسته، مناطق سه گانه و معاونت‌ها و ادامه برگزاری جلسات هم اندیشی در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی عملکرد روابط عمومی‌ها، اظهار داشت: با توجه به اهمیت اطلاع‌رسانی و نقش روابط عمومی‌ها در این زمینه باید بتوانیم از ظرفیت‌های پرتال شهرداری قزوین برای انعکاس آخرین اخبار و رویدادهای مدیریت شهری برای رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی استفاده کنیم.

این مسئول افزود: با تقویت روابط‌ عمومی‌ها، شهرداری به اهداف خود نزدیک‌تر می‌شود و سعی خواهیم داشت تا روابط عمومی‌های شهرداری قزوین، سازمان‌های وابسته، مناطق سه گانه و معاونت‌ها به جایگاه درستی برسند.

منجم با اشاره به ایام دهه فجر سال جاری گفت: با توجه به اهمیت آذین‌بندی سطح شهر در ایام دهه فجر روابط عمومی‌ها باید به این مهم توجه کنند و از بهترین شیوه‌ها برای این امر استفاده کنند.

وی با بیان اینکه به نحو شایسته شهر باید برای ایام دهه فجر آماده باشد، افزود: در سال گذشته روابط عمومی‌های سازمان نوسازی و بهسازی و خدمات طراحی و منطقه سه شهرداری قزوین اقدامات شایسته‌ای برای آذین‌بندی سطح شهر کردند.

رئیس اداره روابط عمومی شهرداری قزوین بیان داشت: تا پایان سال جاری دو کتاب در خصوص عملکرد سال 91 و تصاویر حرفه‌ای از پروژه‌های شهرداری قزوین به چاپ خواهد رسید.

این مسئول با اشاره به فعالیت رادیو شهر قزوین بیان داشت: آغاز به کار رادیو شهر در شهرداری قزوین یکی از بهترین ظرفیت‌های بالقوه است که شهرداری توانسته است آن را به بهره‌برداری برساند و قزوین جزو چهارمین شهری است که بعد از شهرهای تهران، تبریز و اصفهان صاحب رادیو شهر است.

منجم اضافه کرد: باید از ظرفیت رادیو شهر به بهترین شیوه با همکاری مجموعه روابط عمومی شهرداری قزوین، سازمان‌های وابسته، مناطق سه گانه و معاونت‌ها استفاده کرد.

وی با تاکید بر کسب بانک اطلاعات بروز پروژه‌های شهرداری و سازمان‌ها و معاونت‌ها گفت: مستندسازی عملکردها یکی از وظایف روابط عمومی هاست که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

در پایان این مراسم مدیران و مسئولان روابط عمومی‌های شهرداری قزوین، سازمان‌های وابسته، مناطق سه گانه و معاونت‌ها از سازمان پایانه‌های شهرداری قزوین بازدید کردند.

انتهای پیام/2667/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول