اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

پیشرفت 50 درصدی پروژه‌های سفر رهبری در کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در شهرستان کنگان 50 درصد است.

پیشرفت 50 درصدی پروژه‌های سفر رهبری در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: توسعه و عمران شهرستان کنگان باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی افزود: در دولت نهم و دهم شاهد افزایش حجم و کیفیت خدمات‌رسانی به مردم هستیم و این امر موجبات رضایت خاطر مردم را فراهم کرده است.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: سفر سال گذشته مقام معظم رهبری به کنگان موجبات توسعه شهرها و روستاهای کنگان در تمام حوزه‌ها شده و امیدوار هستیم با بهره‌برداری از طرح‌های در دست اجرا شاهد بهبود خدمات‌رسانی نیز باشیم.

یزدان‌شناس ضمن گزارش فرآیند نظارت بر کار پروژه‌ها، میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در این شهرستان را 50 درصد عنوان کرد.

وی اذعان داشت: طی گزارشی که تمام دستگاه‌ها از پروژ‌ه‌های خود و همچنین درصد پیشرفت آن به ما ارائه دادند، از لحاظ درصد پیشرفت اجرای پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در سال 90 و 91 در شهرستان، بنیاد مسکن، اداره تبلیغات اسلامی و شهرداری‌ها از سایر دستگاه‌ها اجرایی جلوتر هستند.

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان نیز در این نشست اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی طرح‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری شامل خانه‌های عالم، دارالقرآن نخل تقی و مجتمع فرهنگی عسلویه نسبت به اعتبارات تخصیص یافته طی نظارت‌های به عمل آمده توسط این اداره روند مطلوبی داشته که در صورت تامین اعتبار لازم پیش از موعد مقرر افتتاح می‌شوند.

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی گفت: مراحل خرید و انتقال سند زمین دبیرستان‌های معارف و علوم صدرا و مشخص کردن پیمانکار مربوطه انجام شده که در آینده نزدیک شاهد احداث این دبیرستان در این شهر خواهیم بود.

انتهای پیام/2451/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول