اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملارد تأکید کرد

تسریع در ساخت و احداث پروژه‌های نیمه تمام در ملارد

خبرگزاری فارس: فرماندار ملارد بر تسریع در اجرا و احداث پروژه‌های نمیه تمام در ملارد تأکید کرد.

تسریع در ساخت و احداث پروژه‌های نیمه تمام در ملارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، محمد فردی عصر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی در این شهرستان اظهار داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا پروژه‌های در دست احداث در این شهرستان روند توسعه را طی کند.

وی ادامه داد: نباید با برخی از کم‌کاری‌ها اجرای این پروژه‌ها را به تعویق انداخت چراکه ما در قبال راه‌اندازی و بهره‌برداری به موقع این طرح‌ها موظف هستیم و باید پاسخگوی مردم باشیم.

فرماندار ملارد با اشاره به اینکه شهرستان ملارد برای رشد و توسعه نیازمند نگاه ویژه است تا بتواند میزان خدمات‌رسانی‌های خود را به استانداردهای لازم برساند خاطرنشان کرد: در این راستا مسئولان باید نگاه عمیق‌تری را به آن شهرستان داشته باشند و با اختصاص اعتبارات رشد و آبادانی ملارد را پیش ببرند.

فردی با اعلام اینکه امروز شهرستان ملارد توانسته با احداث پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی روند رو به رشدی را طی کند افزود: باید تلاش شود تا پروژه‌های در دست احداث هر چه سریع‌تر به اتمام برسد تا بتوانیم طرح‌های جدید را در شهر اجرایی کنیم.

وی در بازدید از پروژه احداث سالن چند منظوره ورزشی دانش‌آموزی واقع در آموزشگاه طلوع فجر گفت: این پروژه مربوط به سال 89 بوده که باید هر چه سریع‌تر به اتمام برسد.

فردی افزود: این پروژه هم‌اکنون از پیشرفت 95 درصدی برخوردار بوده که لازم است اقدامات اساسی برای بهره‌برداری هر چه سریع‌تر این پروژه ورزشی انجام شود.

*تسریع در احداث پروژه مخزن ذخیره آب شرب ملارد

فرماندار ملارد در ادامه این بازدید از روند احداث مخزن ذخیره آب شرب سرآسیاب که هر یک به ظرفیت 10 هزار متر مکعب است افزود: این پروژه‌ها نیز از پروژه‌های تملک دارایی سال 89 است که 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

فردی اعلام کرد: این پروژ‌ه‌ها متأسفانه به دلیل کمبود اعتبارات تخصیصی متوقف شد و عملیات اجرایی آن تعطیل گردید.

وی تأکید کرد: در این راستا و با همکاری مسئولان در آب و فاضلاب اعتبار لازم برای احداث مخزن دیگری تأمین اعتبار شد.

فرماندار ملارد با تأکید بر اینکه تأمین اعتبارات لازم جهت تکمیل و بهره‌داری از مخازن مذکور، نقش بسزایی در کاهش مشکلات تأمین آب شرب شهرستان، خواهد داشت از مسئولان خواست تا برای رفع این مشکل اعتبارات لازم را برای ادامه اجرای این پروژه تأمین کنند.

*تسریع در احداث پروژه مرکز بهداشتی و درمانی مارلیک

فرماندار ملارد در ادامه این بازدیدها از مرکز بهداشتی و درمانی مارلیک در ملارد بازدید به عمل آورد و گفت: این پروژه مربوط به سفر دوم ریاست‌جمهور است.

فردی ادامه داد: پروژه مذکور دارای 364 مترمربع زیربنا در 2 طبقه، با اسکلت فلزی احداث شده شده است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه هم‌اکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد اظهار داشت: در صورت تامین اعتبار، انجام محوطه‌سازی و تجهیز مرکز مذکور، در دهه مبارک فجر امسال، قابل بهره‌برداری می‌باشد.

فردی در ادامه همچنین از پروژه احداث مدرسه 20 کلاسه بیات بازدید به عمل آورد.

به گفته وی، پروژه مذکور از پروژه‌های مصوب سال 89 با اعتبار 1300 میلیون ریال است که تاکنون مبلغ 4000 میلیون ریال جذب شده ومبلغ 3000 میلیون ریال از صورت وضعیت پیمانکار مربوطه تاکنون وصول نشده است.

انتهای پیام/2302/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول