اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان خبر داد

اختصاص اعتبار میلیاردی به پروژه‏های مهر ماندگار گاز در سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان اعلام کرد: 226 میلیارد ریال، مجموع اعتبارات پروژه‏های مهر ماندگار استان سمنان در بخش گازرسانی است.

اختصاص اعتبار میلیاردی به پروژه‏های مهر ماندگار گاز در سمنان

علی‏رضا جراحی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان افزود: این در حالی است که با اتمام یکی از این پروژه‏ها یعنی پروژه گازرسانی به شهر بیارجمند، 100 درصد شهرهای استان سمنان از نعمت گاز طبیعی بهره‏مند خواهند شد.

وی گفت: پروژه‏های مهر ماندگار استان سمنان در بخش گازرسانی شامل گازرسانی به 15 روستای اولویت‏دار استان و گازرسانی به دو نیروگاه سیکل ترکیبی شهید باکری سمنان و شهید بسطامی شاهرود است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان افزود: در نهایت در این بخش، اجرای خط انتقال و شبکه داخلی شهر بیارجمند عملیاتی می‏شود که مجموع اعتبارات این سه بخش، بیش از 226 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

جراحی از اجرای 100 درصدی گارسانی به 10 روستای اشاره شده و افتتاح طرح گازرسانی به پنج روستای باقیمانده تا دهه فجر امسال خبر داد.

وی به گازدار شدن نیروگاه سیکل ترکیبی شهید باکری سمنان و اتصال نیروگاه شهید بسطامی شاهرود به شبکه گازرسانی حداکثر تا دو هفته آینده اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از پیشرفت 85 درصدی گازرسانی به شهر بیارجمند و افتتاح این پروژه در ابتدای سال آینده خبر داد.

جراحی افزود: با این وجود همه تعهدات شرکت گازاستان سمنان در مورد پروژه‏های مهر ماندگار در بخش گازرسانی، این طرح‏ها در اوایل سال آینده به پایان خواهند رسید.

انتهای پیام/2249/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول