اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

پرداخت 42 درصد از تسهیلات توسعه کشاورزی در زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: 42 درصد از تسهیلات توسعه کشاورزی در این استان به متقاضیان پرداخت شده است.

پرداخت 42 درصد از تسهیلات توسعه کشاورزی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد شامگاه شنبه در بیست و یکمین جلسه ستاد طرح‏های توسعه کشاورزی استان اظهار داشت: 100 درصد اعتبارات تخصیص یافته استان زنجان به منظور پرداخت به طرح‏های توسعه کشاورزی جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان طرح‎های توسعه کشاورزی در استان زنجان 530 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در مجموع 42 درصد از اعتبارات استان در قالب طرح‏های توسعه کشاورزی به متقاضیان پرداخت شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 500 میلیارد ریال اعتبار به منظور احداث گلخانه‏های استان مورد نیاز است، تصریح کرد: نمایندگانی از بانک سپه استان زنجان در ستادهای شهرستانی توسعه کشاورزی حضور داشته باشند.

* اعتبارات به متقاضیان زنجانی تسریع شود

وی با تاکید بر اینکه به پرداخت اعتبارات و تسهیلات توسعه کشاورزی توسط بانک‏های استان زنجان سرعت داده شود، اضافه کرد: حجم پرونده‏های توسعه کشاورزی معرفی شده به بانک‏های استان نسبت به پرونده‏های عقد قرارداد و پرداخت شده بسیار زیاد است.

رئوفی‏نژاد با اشاره به اینکه باید تسهیلات طرح‏های توسعه کشاورزی در استان زنجان به سرعت جذب شود، ادامه داد: در این زمینه باید هماهنگی‏های لازم صورت گیرد.

* عودت 1600 پرونده توسعه کشاورزی در زنجان

وی با بیان اینکه از 2 هزار و 900 پرونده توسعه کشاورزی در استان زنجان حدود یک‌هزار و 600 فقره پرونده عودت داده شده است، یادآور شد: باید در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: 60 درصد از پرونده‏های توسعه کشاورزی عودت داده شده در استان زنجان به دلیل عدم تایید تضمین بوده است.

* تهیه نقشه اراضی از اهمیت زیادی برخوردار است

وی با بیان اینکه تهیه نقشه اراضی کشاورزی استان زنجان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، ادامه داد: مساحی کردن زمین‏های کشاورزی مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف می‏کند.

رئوفی‏نژاد با تاکید بر اینکه نقشه مساحی کردن اراضی کشاورزی مبنای اجرای همه طرح‏های مرتبط در حوزه‎های مختلف استان زنجان است، تصریح کرد: این نقشه‏ها مدرک و سند قابل استنادی برای تصمیمات استان است.

انتهای پیام/73006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول