اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم چالدران، ماکو، شوط و پلدشت در مجلس تاکید کرد

استفاده از ظرفیت‌های چالدران برای توسعه کشاورزی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم چالدران، ماکو، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: برای توسعه کشاورزی در چالدران باید از تمام ظرفیت‌های موجود در این شهرستان استفاده شود.

استفاده از ظرفیت‌های چالدران برای توسعه کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران، محمد علیپور پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی که با حضور نماینده مردم شوط، ماکو، چالدران و پلدشت در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی، رئیس امور شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی در فرمانداری چالدران تشکیل شد، اظهار داشت: استفاده از توان و ظرفیت‌های موجود در چالدران یکی از مباحثی است که در سال‌های اخیر مورد غفلت قرار گرفته است.

وی با اشاره به تلاش دولت در راستای حمایت از طرح‌های توسعه کشاورزی، تصریح کرد: امید است با حمایت‌هایی که توسط دولت از طرح‌های توسعه کشاورزی انجام می‌گیرد در چالدران نیز طرح‌های توسعه کشاورزی مورد حمایت قرار گیرد.

علیپور با بیان اینکه در حال حاضر شاهد حمایت از طرح‌های توسعه کشاورزی در این شهرستان هستیم، افزود: باید این تلاش‌ها همچنان ادامه داشته باشد چرا که این شهرستان از محل ظرفیت‌های کشاورزی خود می‌تواند گام‌های بزرگی در راستای فعالیت‌های کشاورزی استان بردارد.

این مسئول با اشاره به اقدامات انجام گرفته در مجلس برای حمایت بیشتر از کشاورزان، ابراز داشت: طرح دو فوریتی افزایش حق دولت در بیمه محصولات کشاورزی در راستای حمایت از کشاورزان تصویب شده است.

نماینده مردم شوط، پلدشت، چالدران و ماکو در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اعتمادسازی جهاد کشاورزی در بین مردم، متذکر شد: باید از طرف سازمان جهاد کشاورزی اعتمادسازی در راستای پرداخت بیمه محصولات کشاورزی انجام دهد.

علیپور در پایان خواستار توجه بیشتر مسئولان به این حوزه شد و گفت: در این راستا نیاز به اهتمام جدی مسئولان ذی‌ربط داریم.

انتهای پیام/61001/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول