اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جیرفت در مجلس:

باید کشاورزی تجاری داشته باشیم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید توسعه کیفی کشاورزی در دستور کار قرار گیرد و کشاورزی تجاری داشته باشیم.

باید کشاورزی تجاری داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی بعد از ظهر امروز در بازدید از روستای مارمرد از توابع بخش مرکزی این شهرستان در جمع مردم روستا، اظهار داشت: نماینده مجلس باید نظارت بر اجرای قوانین داشته باشد و مشکلات مردم را از نزدیک بررسی کند و هر کمک به مردم یک روستا بر اساس شاخص‌های سرشماری است و دولت بر این اساس امکانات و خدمات ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه باید کمک شود تا ساخت و ساز مسجد این روستا به پایان برسد، افزود: قسمتی از آسفالت راه این روستا نیز باقیمانده که پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام می‌شود.

عارفی همچنین در بازدید از روستای کهورآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان جیرفت تصریح کرد: در صورت تخصیص اعتبار آسفالت این روستا انجام و برای برقی کردن چاه‌های آب، آبیاری تحت فشار مزارع و باغات و قرار گرفتن خانه بهداشت این روستا پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه 75 واحد مسکن مهر در این روستا احداث شده است، خاطرنشان کرد: در زمینه سنددار شدن زمین‌های این روستا پیگیری‌ و مقرر شد، 65 هزار هکتار از زمین‌های جنوب کرمان سنددار شوند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: باید توسعه کیفی کشاورزی در دستور کار قرار گیرد و کشاورزی تجاری داشته باشیم و با مذاکرات انجام شده قیمت خیار سبز افزایش یافته است و برای ساماندهی محصولات کشاورزی گمرک و پایانه صادراتی راه‌اندازی می‌شود.

عارفی همچنین در جمع مردم روستای اسلام‌آباد از توابع بخش مرکزی اظهار داشت: با توجه به آمار جمعیتی این روستا دهیاری آن راه‌اندازی می‌شود و با هماهنگی‌های انجام شده روشنایی معابر این روستا انجام و در صورت بالا بودن آمار دانش‌آموزان در این روستا مدرسه ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه پرداخت 48 وام مسکن برای ساخت مسکن با اصول فنی در این روستا از اقدامات خوب دولت است، تصریح کرد: پیگیری‌های لازم در زمینه رفع چاه‌های آب این منطقه انجام می‌شود.

انتهای پیام/2655/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول