اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران خبر داد

پرداخت بیش از 3 میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی در چالدران

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: امسال 3 میلیارد و 980 میلیون ریال برای توسعه بخش کشاورزی چالدران پرداخت شده است.

پرداخت بیش از 3 میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی در چالدران

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران، احمدرضا قلی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه کار گروه توسعه بخش کشاورزی که با حضور نماینده مردم شوط، ماکو، چالدران و پلدشت در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی، رئیس امور شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی در فرمانداری چالدران تشکل شد، اظهار داشت: توسعه کشاورزی یکی از مباحث اساسی در شهرستان چالدران به شمار می‌رود.

این مسئول با اشاره به حمایت از طرح‌های توسعه، گفت: در زمینه حمایت از طرح‌های توسعه در چالدران تسهیلاتی برای طرح‌های توسعه که دارای توجیه هستند پرداخت می‌شود.

قلی‌پور با اشاره به تسهیلات پرداختی در سال جاری، عنوان کرد: امسال 3 هزار و 980 میلیارد ریال برای طرح‌های کشاورزی این شهرستان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 9 میلیارد و 420 میلیون ریال از محل توسعه بخش کشاورزی جذب اعتبار داشتیم، گفت: از این میزان 3 میلیارد و 980 میلیون ریال پرداخت شده و 5 میلیارد و 440 میلیون ریال نیز در آینده نزدیک پرداخت می‌شود.

فرماندار چالدران با اشاره به ظرفیت‌های موجود چالدران، اضافه کرد: شهرستان چالدران دارای ظرفیت‌های متعددی در بخش کشاورزی است که از آن جمله می‌توان به تولید سیب‌زمینی در این شهرستان اشاره کرد.

این مسئول با اشاره به میزان کشت سیب‌زمینی در این شهرستان، اعلام کرد: هر سال 22 هزار تن سیب زمینی در این شهرستان تولید می‌شود.

قلی‌پور در پایان اذعان داشت: چالدران رکورددار بیشترین برداشت سیب زمینی در آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/61001/20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول