اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

اختصاص 7 میلیارد تومان برای اجرای پایلوت کشاورزی در مشگین‌شهر

استاندار اردبیل گفت: با تصویب شورای برنامه‌ریزی استان رقم 7 میلیارد تومان برای طرح توسعه پایلوت کشاورزی مشگین‌شهر مصوب و ابلاغ شد.

اختصاص 7 میلیارد تومان برای اجرای پایلوت کشاورزی در مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد شامگاه امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه مشگین‌شهر پایلوت کشوری توسعه کشاورزی است همه ساله در فاصله زمانی پنج سال منابع ویژه اعتباری در نظر گرفته می‌شود که این اعتبارات به طرح‌های پیشنهادی از سوی جهاد کشاورزی و با تصویب شورای برنامه‌ریزی پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین 46 پرونده ارجاعی از کمیسیون ماده 5 و کار گروه زیربنایی و شهرسازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که اعضای شورای برنامه‌ریزی بر اساس بررسی کمیسیون زیر‌بنایی و شهر‌سازی با آن موافقت کردند.

استاندار اردبیل یادآور شد: اغلب این درخواست‌ها شامل تغییر کاربری مسکونی به تجاری یا بالعکس، احداث انباری، پارکینگ، همکف، زیر‌زمین و یا تغییرات واحدهای مسکونی، تجاری و خدماتی بوده که کار گروه امور زیربنایی و شهرسازی با برخی از آنها موافقت و با برخی نیز مخالفت کرده بود.

نیکزاد گفت: شهرهایی که دارای طرح جامع و تفصیلی هستند تصمیم‌گیری در خصوص پرونده‌های ارجاعی این شهرها از طریق کمیسیون ماده 5 صورت می‌گیرد اما شهرهایی مانند سرعین که طرح جامع و تفصیلی ندارند باید پیشنهاداتشان در کار گروه زیر‌بنایی و شهرسازی به تصویب رسیده سپس در جلسه شورای برنامه‌ریزی به تصویب نهایی برسد.

این مسئول عنوان کرد: ما به صورت موقت پرونده‌های سرعین را با توجه به حساسیت‌ها در جلسه برنامه‌ریزی مورد بحث و بررسی قرار ندادیم تا با ارجاع آنها به شهرداری کارشناسان به صورت دقیق آنها را بررسی کرده و نظر نهایی را اعلام کنند.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان بیان دشت: تصمیم‌گیری در خصوص پرونده‌های شهر سرعین مطابق مقررات انجام می‌شود تا مالک و یا بهره‌بردار عمومی در این زمینه متضرر نشود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه اعضای شورای برنامه‌ریزی در خصوص پنج مورد از درخواست‌ها و  پرونده‌های ارجاع شده امور زیر‌بنایی و شهرسازی نظرات و پیشنهادات اصلاحی خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/62001/ت30

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول