اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

انتخابات سال آینده چهره سیاسی کشور را تغییر می‌دهد

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با بیان اینکه سال آینده انتخابات ریاست جمهوری، اعضای شورای اسلامی شهرها، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان برگزار می‌شود، گفت: بعد از انتخابات سال 92 چهره سیاسی کشور تغییر می‌کند.

انتخابات سال آینده چهره سیاسی کشور را تغییر می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه گردهمایی روسای شورای اسلامی شهرهای استان زنجان با اشاره به اینکه خدمتگزاری به مردم توفیق الهی محسوب می‌شود، اظهار داشت: خوش به حال اعضای شورایی که یک بار دیگر توفیق نمایندگی دوره بعدی را کسب می‌کنند.

وی با اشاره به مطالب مطرح شده در مورد قوانین شوراها تصریح کرد: چارچوب قوانین در مورد شوراها تعریف شده است.

استاندار زنجان به سابقه 14 ساله شوراهای شهر اشاره و تصریح کرد: قوانین شوراها بعد از این همه سال به صورت تدوین شده درآمده و مشکلات موجود هم باید مطرح و در صورت نیاز حل شود.

*عملکرد اعضای شورا توسط مردم ارزیابی می‌شود

وی با بیان اینکه نمره اصلی را به عملکرد شوراها مردم می‌دهند، اضافه کرد: در مورد عملکرد شوراها نیازی به دعوا نیست، چراکه عملکرد شوراها توسط مردم ارزیابی می‌شود.

رئوفی‌نژاد تعامل، انسجام درون گروهی و عدم فرصت‌سوزی را از شاخصه‌های عملکرد شورای اسلامی خوب عنوان و تصریح کرد: عدم قوم‌گرایی، رفیق‌گرایی و ویژه‌گرایی از دیگر شاخص‌های عملکرد برای شوراها محسوب می‌شود.

وی داشتن تعامل و انسجام بین مسئولان را رضایتمندی مردم عنوان و ادامه داد: رفتن به دنبال تفسیر قانون نشانه وجود دعوا در بین مسئولان است.

استاندار زنجان تاکید کرد: اگر مدیر یا نماینده‌ای به دنبال عملکرد باشد هیچ وقت به دنبال تفسیر قانون نیست.

وی به تفاوت‌های موجود در عملکردهای شوراها اشاره کرد و گفت: برخی از شوراها قادر به انجام وظایف امروزی خود نیستند، در حالیکه برخی از شوراها برای سال‌های آتی مردم هم کار انجام می‌دهند.

رئوفی‌نژاد همدلی و وفاق موجود در بین مسئولان و نمایندگان استان زنجان را قابل قبول دانست و اضافه کرد: استان زنجان شاهد کم‌ترین عزل‌ها بوده است.

وی به ورود مسئولان استان زنجان به عرصه عمران شهرها اشاره و تصریح کرد: ورود به این عرصه از وظایف دولت نبوده است.

استاندار زنجان با اشاره به برگزاری 9 جلسه ستاد عمران شهری در استان اضافه کرد: قریب به 400 میلیارد تومان اعتبار در این بخش هزینه شده است.

وی به تحولات به وجود آمده در شهرهای استان زنجان اشاره کرد و افزود: طی این مدت پروژه‌های بی‌نظیری در شهرهای استان عملیاتی شده است.

 

*ذائقه سیاسی مردم تغییر کرده است

رئوفی‌نژاد به تغییرات به وجود آمده در ذائقه سیاسی مردم ایران اشاره و تاکید کرد: عملکرد دولت‌های نهم و دهم منجر به تغییر ذائقه مردم از بازی‌های سیاسی به خدمت‌محوری شده است.

وی عملکرد مردم ایران در انتخابات برگزار شده طی چند سال گذشته را بیانگر تغییر نگاه مردم به عرصه سیاست اعلام کرد و گفت: بی‌شک مردم در انتخابات آینده هم این چنین عمل خواهند کرد.

استاندار زنجان به انتخابات پیش رو اشاره و تصریح کرد: انتخابات سال آینده به دلیل تلفیق چند انتخابات حائز اهمیت و مهم است.

وی با بیان اینکه در انتخابات سال آینده رئیس‌جمهور، اعضای شورای اسلامی شهرها و انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان برگزار می‌شود، گفت: بعد از انتخابات چهره سیاسی کشور تغییر می‌کند.

رئوفی‌نژاد تصریح کرد: راهکار رئیس‌جمهور منتخب ایران باید راهکار کار و خدمت باشد.

وی با ابراز امیدواری برای قوی شدن شوراهای اسلامی شهر در دور چهارم اضافه کرد: باید با استفاده از تجربه 14 ساله شوراها شورای قوی‌تری انتخاب شوند.

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول