اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

دشمن برای انتخابات آینده برنامه‌ ویژه‌ای دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن برای انتخابات آینده برنامه‌ ویژه‌ای دارد و همه باید با وحدت نقشه دشمنان را خنثی کنند.

دشمن برای انتخابات آینده برنامه‌ ویژه‌ای دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد امیرآبادی که امروز در یادواره شهدای روستای ورجان سخن می‌گفت، با تاکید بر اینکه یکی از نکاتی که شهیدان از ما خواسته‌اند دفاع از ولایت است، اظهار داشت: امروز تمام هجمه‌ها به طرف ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران است زیرا دشمنان می‌دانند که اگر این خیمه اصلی انقلاب آسیبی ببیند به راحتی می‌توانند این نظام که تنها حکومت شیعی در جهان اسلام است را به نقطه‌ای که می‌خواهند هدایت کنند.

وی با اشاره به اینکه باید مسیر حرکت انقلاب را خوب بشناسیم، افزود: نکته مهمی که امروز و در آینده باید به آن توجه کنیم و با بصیرت و آگاهی به دنبال آن باشیم دفاع از رکن رکین انقلاب یعنی ولایت فقیه است که این هم مورد درخواست شهدا بوده و هم تاکید امام راحل است.

امیرآبادی با اشاره به فتنه سال 88 خاطرنشان کرد: بسیاری از تحلیل‌گران و حتی مسئولان امنیتی دشمن به این موضوع اذعان کردند که در سال 88 در ایران به این دلیل شکست خوردند که ایران دارای رهبری شجاع، عادل، آگاه و زمان‌شناس است که توانست به خوبی ابعاد این فتنه را شناخته و برای مردم تبیین کند و مردم هم از نظام و انقلاب دفاع کردند.

وی با تاکید بر اینکه مردم در نهم دی ماه نقشه‌های دشمنان انقلاب را نقش بر آب کردند، بیان داشت: مردم قم در این مقطع تاریخی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند و ما باید خدا را شاکر باشیم که اهل قم هستیم و در میان این مردم زندگی می‌کنیم.

امیرآبادی اضافه کرد: در انتخابات‌های مختلف افراد متعددی آمده‌اند و رئیس جمهور یا نماینده مجلس شده‌اند اما میزان برای ما ولی فقیه است و همیشه این موضوع مورد تاکید شهدا، رزمندگان و آنهایی که جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند بوده است.

وی بیان داشت: مردم ما همیشه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و هستند و ایشان هم با آگاهی که بر همه مسائل دارند کشتی انقلاب را سکان‌داری می‌کنند و از خدا می‌خواهیم که به ایشان طول عمر با برکت بدهد تا بتوانند پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی بسپارند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مبارزه با ظلم و ستم مورد تاکید شهدا است، گفت: در دوران اصلاحات در مسئله هسته‌ای ایران کاملا عقب‌نشینی کرد، مرکز نطنز پلمب شد و دانشمندان را خانه‌نشین کردیم، ولی غربی‌ها هیچ امتیازی به ما ندادند و حتی ما را در کنار صدام به عنوان محور شرارت قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه مسئله هسته‌ای ایران برای غربی‌ها بهانه‌ای بیش نیست، گفت: تمام مراکز هسته‌ای توسط مأموران آژانس رصد می‌شود، آنها می‌دانند که تمام برنامه‌های هسته‌ای ما صلح‌آمیز بوده و برای تولید برق، رادیو دارو و... است اما آنان در تمام دنیا با غول رسانه‌ای که در اختیار دارند اعلام کرده‌اند که ایران به دنبال ساخت بمب اتم است.

امیرآبادی تصریح کرد: اگر ما در بحث هسته‌ای هم کوتاه آمده و عقب‌نشینی کنیم، آنها بهانه دیگری برای از بین بردن اسلام ناب محمدی که مبارزه با ظلم و ستم را به عنوان یک ارزش می‌داند، به دست خواهند آورد.

وی گفت: اگر ما قبول کنیم که بر سر میز مذاکره بنشینیم آنها حتماً پیش‌شرط خواهند گذاشت و در تمام دنیا اعلام می‌کنند که این حکومتی که دم از ولایت و مکتب امام حسین(ع) می‌زد، زیر پرچم آمریکا آمده و تسلیم شده است.

نماینده مردم قم در خانه ملت اضافه کرد: بر اساس سفارش شهدا مبنی بر مبارزه با استکبار و ظلم ما نمی‌توانیم در این موضوعات کوتاه بیاییم زیرا غربی‌ها و استکبار جهانی به دنبال از بین بردن مکتب امام حسین (ع) هستند.

وی گفت: مقابله با تجمل‌گرایی یکی دیگر از نکات مورد تاکید شهدا است و مردم و مسئولان باید این موضوع را مدنظر قرار دهند و در مراسم‌های خود از پهن کردن سفره‌های رنگین خودداری کنند و همچنین از اشاعه سبک زندگی غربی در جامعه اسلامی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/2258/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول