اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی وزارت کشور:

احیای چهره‏های مرده در انتخابات هدف برخی جریانات است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: قصد و هدف برخی جریانات، احیای مطالب و زنده کردن چهره‏های مرده‏ای است که جرأت رویارویی با مردم و مناظره رو در رو را ندارند.

احیای چهره‏های مرده در انتخابات هدف برخی جریانات است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمدعلی پورموسی ظهر امروز در همایش «روشنگری و بصیرت» رودهن که با حضور امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، فرماندار دماوند، بخشدار رودهن، جمعی از مسئولان محلی و شمار کثیری از مردم در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری «وصال» رودهن برگزار شد، اظهار داشت: ایران اسلامی در حال ورود به عرصه‏ای دیگر از انتخابات است.

وی ادامه داد: اگر برخی از این جریانات وارد عرصه شده‏اند و بعضی حرف‏ها دوباره بیان می‏شود، همه به دنبال جریان جدیدی برای صدمه زدن به حرکت مستحکم و قوی مردم ایران است.

پورموسی اضافه کرد: قصد و هدف برخی جریانات، احیای مطالب و زنده کردن چهره‏های مرده‏ای است که جرأت رویارویی با مردم و مناظره رو در رو را ندارند.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور افزود: این افراد آدم‏هایی نمایشی هستند که قصد احیا‏کنندگانشان، آوردن آنها به میدان برای کف و صوت زدن سایران است.

به اعتقاد وی، انتخابات ریاست جمهوری سال 92 عرصه‏ای بسیار تأثیرگذار و ارزشمند در مسیر انقلاب اسلامی ایران است؛ چراکه در روند رو به رشد انقلاب، سطح انتخابات، درک و فهم امت اسلامی نیز ارتقا پیدا می‏کند.

پورموسی تصریح کرد: درک امروز امت اسلامی قابل مقایسه با سال‏های گذشته نیست؛ امروز نیروهایی با بصیرت، با قدرت و توانمند وارد این عرصه مهم می‏شوند.

*دشمنان به دنبال روش‏های جدید در انتخابات آتی هستند

به گفته مدیرکل سیاسی وزارت کشور، دشمنان اسلام و انقلاب هم‏زمان به دنبال روش‏های جدید در جریان انتخابات آتی هستند.

پورموسی تصریح کرد: از این رو، لزوم شناسایی سبک و سیاق جدید دشمن در این عرصه از همین امروز امری الزامی تلقی می‏شود.

وی اضافه کرد: نکته حائز اهمیت در این میان، این است که همه ما باید روش امروز و کنونی خود یعنی ادامه راه با اتکا به روش متین ولایی را در دستور کار قرار دهیم و در این مسیر به هیچ جریان ضعیف، وابسته به دشمن، اهل سهل گرفتن به دشمن و اهل رفاقت با دشمنی اجازه مخدوش کردن شرایط را ندهند. 

مدیرکل سیاسی وزارت کشور افزود: این افراد می‏توانند شهروند جمهوری اسلامی ایران باشند؛ اما نمی‏توانند نظام تصمیم‏گیری ما را با صدمات و لطمات مواجه کنند.

*ترقی «امام‏شناسی» در کنار «دشمن‏شناسی» در فتنه 88

مدیرکل سیاسی وزارت کشور، ترقی «امام‏شناسی» در کنار «دشمن‏شناسی» در فتنه 88 را از ثمرات آن وقایع خواند.

پورموسی تصریح کرد: همه آن کسانی که در مسیر انقلاب اسلامی، رهبری و ولایت قرار می‏گیرند، باید در عرصه انتخابات 92 میدان‏داری کنند.

وی اضافه کرد: علاوه بر این، همه کسانی که به قرار گرفتن در ردیف این علاقه‏مندان تمایل دارند، باید لوازم و ابزارهای این ارادت را از خود ارائه دهند.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور افزود: فهم ما قبل از فتنه 88 از رهبری و همچنین دشمنان با امروز دارای وجوه تمایزی است.

پورموسی ادامه داد: امروز مردم نیات رهبر فرزانه انقلاب، منویات معظم‏له، فرمایشات ایشان و حتی معنای سکوتشان را بهتر از گذشته درک می‏کنند.

*«جذب حداکثری و دفع حداقلی» در دستور کار انتخابات آتی

مدیرکل سیاسی وزارت کشور نظر مقام عظمای ولایت مبنی بر اصل «جذب حداکثری و دفع حداقلی» را امری در دستور کار انتخابات آتی نظام اسلامی خواند.

پورموسی تصریح کرد: میدان انتخابات برای همه خودی‏ها باز است؛ اما باید وارد‏شوندگان، ارادت و ابزارهای لازم را به همراه داشته باشند.

وی اضافه کرد: در این برهه زمانی، با توجه به قدرت علم سیاسی نظام اسلامی ناشی از تجربیات فتنه 88 به کسی اجازه نمی‏دهیم تا به این جامعه بزرگ، ولایی و آخرالزمانی صدمه‏ای وارد سازد.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور افزود: دیگر اجازه نخواهیم داد تا این افراد از ابزارهای ما علیه خود ما استفاده کنند.

انتهای پیام/2568/ی40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول